Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
@ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot
Re: @ BOUK : Gratis af te halen: 23 meter lange vissersboot
Tja bezint eer ge begint, zij die wat thuis zijn in de botenwereld kennen volgende uitspraak wel: KOOP EEN BOOT EN WERK JE DOOD.
In het verleden heb ik ook nog aantal jaren een zeilboot gehad: liggeld haven, verzekering, taks, onderhoud, winterstalling, enz enz en het reinigen van onderwaterschip om daarna antifouling aan te brengen. Ge moet echt gebeten zijn door het virus en liefst ook nog zak geld bij de hand hebben ...
Heb in mijn leven 2x zeilboot echt grondig gerestaureerd, was leuke tijd maar eerlijk gezegd NOOIT MEER... Ooit als ik gepensioneerd ben en lotto win misschien een motorboot maar die kans is klein (daarvoor moet ik lotto winnen )
Bouk: die paar jaartjes nog zal (hopelijk) wel lukken, ik wordt dit jaar 60 (niet te geloven zo oud al) ... maar de Lotto winnen da's wat anders ...
:-))))
Tja bezint eer ge begint, zij die wat thuis zijn in de botenwereld kennen volgende uitspraak wel: KOOP EEN BOOT EN WERK JE DOOD.
.................................................. ....................................
Haha,
De beste boot is die van jouw zeilmaat.
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Ik heb ooit ergens gehoord dat om een boot in orde te houden, dat daarvoor een jaarlijks budget nodig is dat overeenkomt met ongeveer 20% van de nieuwwaarde van die boot (het ene jaar zal dat wel duurder zijn dan het andere).
Dat is in ieder geval een heel stuk hoger dan de kosten aan de meeste auto's.
Comment