Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen enkel probleem om via browser of app connectie te maken naar dropbox ;-)
Da's straf! Ik mis het groene vinkje onderaan het icoontje in mijn menubalk (mijn eerste screenshot).
Bovendien, ik kan wel bij de dropbox site, maar bij inloggen krijg ik mijn tweede screenshot te zien.
Ben dan wat gaan zoeken, en er zijn wel degelijk problemen op 10-11 januari: https://forums.dropbox.com/topic.php?id=110222
Oke, wat ik de net nog wel kon - foto benaderen - wordt zo nu en dan tegen gehouden in de niet public sectie, in de public sectie ondervind ik geen problemen
Sultana daar heb je niet zoveel aan. Dropbox reageert daar voor 99% altijd positief op, delen van de cloud waren niet bereikbaar waardoor je dus een kans liep dat je niet bij je dropbox contents kon komen.
Ik heb reeds een tijdje dat ik in mijn public folder dat dropbox menu niet meer krijg. Ik kan dus niets meer delen via die weg...
Ook kreeg ik vandaag ineens 7 mails dat een kameraad een folder wilde delen, ik kon echter op geen enkele manier deze uitnodiging accepteren.
Folder is dus nog steeds onzichtbaar en de melding blijft staan dat ik deze moet accepteren.
Geen DB probleem hier maar als je nu met de muis over het icoon gaat rechts onder (als je Windows gebruikt) welke versie komt erop? En heeft het DB icoon een groene bol of niet?
Comment