Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Is waar, ben er mee opgegroeid.
    En probleem is dat ik met die VBA begonnen ben voor een projectje op 't werk, en is verder uitgegroeid. Was vooral handig omdat ik het thuis ook kon oefenen en testen.
    En op het werk gaan ze bij Windows blijven...
    Dus als ik zelf 100% naar Linux omschakel, blijf ik op 't werk nog altijd noodgedwongen in Windows werken.
    Bij mij beetje hetzelfde, maar dan met Mac. Thuis al 14 jaar, op het werk 12 jaar. Niets dan Mac. Op het werk wel een gemengde Mac-Windows omgeving.
    Zal ook een aanpassing vergen, maar ik vind Linux boeiend. Ik hou van OS X maar alles wordt voor je gedaan dat het saai wordt.
    Ik kan in OS X ook met de command line prutsen (voor 99% dezelfde als in linux, OS X is tenslotte unix based) maar is toch hetzelfde niet.
    En sowieso ontdek je elke dag iets nieuws...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      realistische foto .. toont eigenlijk heel duidelijk waar dat ding alleen maar goed voor is, om uw raam open te houden, verder zonder enig nut .. is ook discriminerend, enkel beschikbaar voor de meer gefortuneerden die denken dat ze daarmee beter af zijn, realistische geesten gebruiken een simpel stuk hout, wat altijd en in alle gevallen functioneler is ...
      Kinderachtige reactie....

Ik koop Apple omdat het zo goedkoop is.
      Voor 1200€ heb ik een goed werkende computer die perfect afgewerkt is, waar ALLE software op staat die ik nodig heb, met gratis updates. Die computer werkt na 3 jaar nog perfect, en is dan nog minstens 50% waard van wat die gekost heeft.
      Last edited by Guest14; 9 januari 2014, 08:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Teveel vertrouwd op Microsoft dinkskes, hé ventje
        Kaneda, foei !!!!!
        Niet lachen met de mensen die zich financieel niet het beste kunnen permitteren.
        Dat past écht niet

Terzake : wie is er (weeral) begonnen ???????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Kaneda, foei !!!!!
          Niet lachen met de mensen die zich financieel niet het beste kunnen permitteren.
          Denk je nu echt dat die opmerking met die bedoeling was ? Heb m'n standpunt in deze thread duidelijk gemaakt, ben geen rijke snob die zich alles kan permitteren, gewoon omdat ik met Mac werk.
          Zie ook de post van Tommie hierboven. Als je echt eens de moeite zou doen om te vergelijken, dan zou je zien dat een Mac helemaal niet duur is.
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Kaneda, foei !!!!!
            Dat past écht niet
            Niet noodzakelijk omdat je het je niet zou kunnen permiteren, maar de vraag is eerder of het nodig is om er meer aan uit te geven.
            Ik kán me wel een pc betalen die 10 keer meer kost. Maar dan heb ik 10x te veel uitgegeven.
            Ik heb de pc niet nodig voor professionele doeleinden waarmee ik het geld er terug uithaal.
            En met de pc die ik nu heb ben ik al best tevreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Niet noodzakelijk omdat je het je niet zou kunnen permiteren, maar de vraag is eerder of het nodig is om er meer aan uit te geven.
              Ik kán me wel een pc betalen die 10 keer meer kost. Maar dan heb ik 10x te veel uitgegeven.
              Ik heb de pc niet nodig voor professionele doeleinden waarmee ik het geld er terug uithaal.
              En met de pc die ik nu heb ben ik al best tevreden.
              Het was ironisch bedoeld hoor. Maar nu eens zonder smiley.
              Maar je hebt met je opmerking volledig gelijk.
              Kaneda ook.

Comment

We dwalen af van topic starters zijn foto.

Wat ik nu wil zien is een window dat een apple omhoog houd

Comment

Amai, om den Toon uit "Thuis" te citeren: "We mogen toch nog es lachen hé Frank ! 't was meer een grapke hé !
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Als Windows gebruiker ben ik erg verwonderd dat Apple al zo lang stand houdt.
                    Al is het wel op het nippertje.

"In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

En die Apple werkt nog altijd wel zeker. Die flexibiliteit komt hier goed tot zijn recht, niet te geloven, zelfs zonder de minste virusprogramma's, trojan horses bescherming, firewalls en andere dinges die ieder jaar op de rekening verschijnen.
                      Maar dat laatste rekenen we gemakshalve niet mee in de totaalprijs natuurlijk.
                      En nu een clownke want je weet maar nooit.

Comment

En die Apple werkt nog altijd wel zeker. Die flexibiliteit komt hier goed tot zijn recht, niet te geloven, zelfs zonder de minste virusprogramma's, trojan horses bescherming, firewalls en andere dinges die ieder jaar op de rekening verschijnen.
                        Maar dat laatste rekenen we gemakshalve niet mee in de totaalprijs natuurlijk.
                        En nu een clownke want je weet maar nooit.
                        nu komt de volgende discussie, wel of geen virussen voor iMac.
                        laat iedereen gebruiken wat ie gebruiken wil en daarmee is de kous af.
                        net als met Nikon en Canon, pff.... het zijn altijd dezelfde threads.
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht

Mocht deze photoshop op mac gemaakt zijn, dan lag de kwaliteit tocjh een pak hoger hoor
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                            nu komt de volgende discussie, wel of geen virussen voor iMac.
                            laat iedereen gebruiken wat ie gebruiken wil en daarmee is de kous af.
                            net als met Nikon en Canon, pff.... het zijn altijd dezelfde threads.
                            Ben die zaken ook beu gelezen
                            Mijn probleem met Apple is zuiver maatschappelijk.
                            Werd in Koppen XL ook weer eens duidelijk.

Ik ken een (oudere) dame die me vorige week zei dat ze een iMac heeft
                            die haar nog nooit in de steek heeft gelaten en dit gedurende 13 jaar
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Waar zie jij die maatschappelijke problemen?
                              Ben je zeker dat andere fabrikanten niet dezelfde problemen hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ik ken een (oudere) dame die me vorige week zei dat ze een iMac heeft
                                die haar nog nooit in de steek heeft gelaten en dit gedurende 13 jaar
                                Zeker dat ze het niet over haar hond had?
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X