Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

    Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
    Gezien ene gehoord
    Ga voor Miele kiezen denk ik
    Maar die maken geen Appels he

    Moet toch maar een lichte windows versie zijn he want als ze te zwaar word kan de appel daar wel eens een hernia aan over houden
    Bijna 4000 euro per liter inkt voor de printer is toch redelijk zwaar

    Ik heb een Miele.

    Heb wel geen iPhone van 600 euro
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Mijn jaar is goed ... wat Apple betreft toch.
      Jouw haat tov Apple is bijna zo groot als de mijne tov Windows...
      Maar beeld je eens in : er ontstaat brand in huis en je wilt door het raam naar buiten. Ik steek mijn Macbook tussen het raam en begeef mij naar veiliger oorden. Jij volgt mijn voorbeeld en steekt je plastieken HP tussen het raam : je hebt nog maar net je hoofd naar buiten gestoken of onder een luid gekraak begeeft je HP'tje het en valt het raam naar beneden. Resultaat : gesmolten laptop, gebakken Verseg
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #18
        Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

        Strijkgaan.

        IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

        Comment


        • #19
          Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Jouw haat tov Apple is bijna zo groot als de mijne tov Windows...
          Maar beeld je eens in : er ontstaat brand in huis en je wilt door het raam naar buiten. Ik steek mijn Macbook tussen het raam en begeef mij naar veiliger oorden. Jij volgt mijn voorbeeld en steekt je plastieken HP tussen het raam : je hebt nog maar net je hoofd naar buiten gestoken of onder een luid gekraak begeeft je HP'tje het en valt het raam naar beneden. Resultaat : gesmolten laptop, gebakken Verseg
          Van verbeelding gesproken...
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

            Maar Windows ondersteunt geen vallende Jonagold zonder fatale schade

            Comment


            • #21
              Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

              Alle gekheid op een stokje, heb niets tegen PC 'hardware', voor alle duidelijkheid...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #22
                Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                realistische foto .. toont eigenlijk heel duidelijk waar dat ding alleen maar goed voor is, om uw raam open te houden, verder zonder enig nut .. is ook discriminerend, enkel beschikbaar voor de meer gefortuneerden die denken dat ze daarmee beter af zijn, realistische geesten gebruiken een simpel stuk hout, wat altijd en in alle gevallen functioneler is ...

                Comment


                • #23
                  Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  realistische foto .. toont eigenlijk heel duidelijk waar dat ding alleen maar goed voor is, om uw raam open te houden, verder zonder enig nut
                  Ik begrijp die afkeer van Apple toch niet, als zouden wij allemaal rijke snobs zijn. Heb een collega die pro Linux en Android is, maar hij draait Linux toch wel op een HP Envy van 2000 eurootjes... Mijn Macbook heeft lang zoveel niet gekost. Van mijn 7 Mac's tot nu toe (sinds 1999) heb ik er 4 nieuw gekocht, de eerste drie, en nu de laatste Macbook. De rest kocht ik tweedehands. Mijn iPhone 4S is een tweedehands, onze iPad 2 is een refurbished. Denk dus niet dat wij allemaal yuppie's zijn die over de middag eventjes een te dure koffie gaan drinken bij Starbuck's...

                  Ik koop geen Mac gewoon om te kunnen zeggen of tonen dat ik een Mac heb en dat ik me dan zogezegd beter voel dan een ander. Een Mac is de enige manier om OS X te draaien (een hackintosh is teveel gedoe) en het is mij enkel en alleen om OS X te doen).
                  Trouwens, als ik kan blijven doen wat ik nu doe met m'n computer, zal ik zeker naar Linux overstappen (enkel videobewerking houdt me nog tegen). M'n volgende smartphone wordt hoogstwaarschijnlijk Android (de kloof met iOS is min of meer gedicht), een Nexus 4 of iets dergelijks. Heb tijdens het kerstverlof eindelijk de tijd gehad om de Dell laptop van m'n vrouw te bevrijden van Windows en heb er de nieuwste Linux mint op gezet. Alles draait als een zonnetje en geen enkel van haar Word of Excel documenten vormen een probleem voor Libre Office. Ook alles wat ze voor school nodig heeft, draait probleemloos. Bovendien lijkt de laptop, een bescheiden dual core pentium van 2.1Ghz met 4Gb RAM van een nieuwe jeugd te genieten. Alles is veel sneller, zelfs met de Cinnamon interface.
                  Zelfs ik werk graag nu met haar Delletje, terwijl ik 'm vroeger van frustratie tegen de muur had gekwakt... Geef toe, geen gepast gedrag voor een gefortuneerde dikke nek, toch ?
                  Last edited by Kaneda; 8 januari 2014, 11:03.
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • #24
                    Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                    Niks tegen apple maar ik ben een spelletjes fan en dan is windows de beste keus he.
                    Maar Kaneda wat doe je dan als er geen laptop voor handen is om je raam omhoog te houden ??????
                    ....
                    ....
                    Nog een geluk dat mijn ramen zoals een deur werken kan ik wel mijn desktop gebruiken om ze open te houden een beetje als deurstopper

                    Comment


                    • #25
                      Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      realistische foto .. toont eigenlijk heel duidelijk waar dat ding alleen maar goed voor is, om uw raam open te houden, verder zonder enig nut .. is ook discriminerend, enkel beschikbaar voor de meer gefortuneerden die denken dat ze daarmee beter af zijn, realistische geesten gebruiken een simpel stuk hout, wat altijd en in alle gevallen functioneler is ...
                      Sorry, ik ben zo'n gefortuneerde met een raam met kiepstand
                      Dus macbook blijft mooi op bureau
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                        Niks tegen apple maar ik ben een spelletjes fan en dan is windows de beste keus he.
                        Daar heb je wel gelijk in... Hoewel het op Mac al veel verbeterd is, zeker met de komst van Steam.
                        Persoonlijk speel ik minder en minder 'PC' games en ga ik meer en meer voor de casual games op de iPad en console games op Playstation.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                        Maar Kaneda wat doe je dan als er geen laptop voor handen is om je raam omhoog te houden ??????
                        Dan steek ik er 'Windows voor Dummies' en 'Leren werken met Windows voor senioren' onder, twee lijvige volumes
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • #27
                          Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          realistische foto .. toont eigenlijk heel duidelijk waar dat ding alleen maar goed voor is, om uw raam open te houden, verder zonder enig nut .. is ook discriminerend, enkel beschikbaar voor de meer gefortuneerden die denken dat ze daarmee beter af zijn, realistische geesten gebruiken een simpel stuk hout, wat altijd en in alle gevallen functioneler is ...
                          Stom van me, doe ik toch het afvalputje toch wel open zeker.
                          Afvalputje open. AO
                          Aan deze geniale, anti-discriminerende en kronkelige denkpatronen hebben we écht iets.
                          Het kan ook zijn dat dit humor is, wie weet.
                          Niet reageren Regulitis, niet reageren
                          Afvalputje toe. AT

                          Comment


                          • #28
                            Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Heb tijdens het kerstverlof eindelijk de tijd gehad om de Dell laptop van m'n vrouw te bevrijden van Windows en heb er de nieuwste Linux mint op gezet. Alles draait als een zonnetje en geen enkel van haar Word of Excel documenten vormen een probleem voor Libre Office. Ook alles wat ze voor school nodig heeft, draait probleemloos. Bovendien lijkt de laptop, een bescheiden dual core pentium van 2.1Ghz met 4Gb RAM van een nieuwe jeugd te genieten. Alles is veel sneller, zelfs met de Cinnamon interface.
                            Zelfs ik werk graag nu met haar Delletje, terwijl ik 'm vroeger van frustratie tegen de muur had gekwakt... Geef toe, geen gepast gedrag voor een gefortuneerde dikke nek, toch ?
                            Ik heb een jaar terug mijn oude pc ook omgevormd tot Linux pc, zodat hij een tweede leven heeft. Beter dát dan dat hij op 't stort belandt.
                            De mijne werkte tevoren heel snel hoor, in Windows XP, ook al heeft hij nog minder RAM.

                            Dus voor de snelheid moet ik het zeker niet doen in Linux.
                            Het enige probleem bij mij is dat mijn office bestanden veel macro's hebben. Geen gewoon opgenomen actions, maar manueel geprogrammeerde VBA, die ingewikkeldere toepassingen laten draaien, tussen verschillende software in windows.
                            Dan zit je natuurlijk vast in Linux... tenzij je ze opnieuw herprogrammeert in een andere taal die ze wel ondersteunen. Maar daar ben ik nog niet toe gekomen door tijdsgebrek. En wie weet werkt het niet eens, nadat ik er alle moeite voor gedaan heb.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Het enige probleem bij mij is dat mijn office bestanden veel macro's hebben. Geen gewoon opgenomen actions, maar manueel geprogrammeerde VBA, die ingewikkeldere toepassingen laten draaien, tussen verschillende software in windows.
                              Dan zit je natuurlijk vast in Linux... tenzij je ze opnieuw herprogrammeert in een andere taal die ze wel ondersteunen. Maar daar ben ik nog niet toe gekomen door tijdsgebrek. En wie weet werkt het niet eens, nadat ik er alle moeite voor gedaan heb.
                              Teveel vertrouwd op Microsoft dinkskes, hé ventje
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • #30
                                Re: Eindelijk ! Apple ondersteunt Windows !

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Teveel vertrouwd op Microsoft dinkskes, hé ventje
                                Is waar, ben er mee opgegroeid.
                                En probleem is dat ik met die VBA begonnen ben voor een projectje op 't werk, en is verder uitgegroeid. Was vooral handig omdat ik het thuis ook kon oefenen en testen.
                                En op het werk gaan ze bij Windows blijven...
                                Dus als ik zelf 100% naar Linux omschakel, blijf ik op 't werk nog altijd noodgedwongen in Windows werken.

                                Comment

                                Working...
                                X