Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor wie hem gemist heeft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor wie hem gemist heeft

Vanavond heruitzending van de eindejaarsconference van Michaël Van Peel.
    En hij is goed.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Voor wie hem gemist heeft

Reeds gezien en die man is ook goed.
    Soms heb ik wel wat moeite om hem te verstaan.
    En dat ligt niet aan mij
    En ik vind dat jammer omdat ik 100% wil genieten van zijn humor.
    Bij Geert Hoste is dat net hetzelfde.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Reeds gezien en die man is ook goed.
      Soms heb ik wel wat moeite om hem te verstaan.
      En dat ligt niet aan mij
      En ik vind dat jammer omdat ik 100% wil genieten van zijn humor.
      Bij Geert Hoste is dat net hetzelfde.
      Dat verstaan ligt aan zijn soms wat te zwaar Antwerps accent. Ik mis daardoor ook stukken.
      Mvg.
      Robert

Comment

Voor wie hem nog niet gezien heeft: vanavond heruitzending van The Sound of Music.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Voor wie hem nog niet gezien heeft: vanavond heruitzending van The Sound of Music.
          Qua herhaling kunnen zelfs "De Kampioenen" daar niet tegen op.
          Mvg.
          Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Vanavond heruitzending van de eindejaarsconference van Michaël Van Peel.
            En hij is goed.
            Ze moesten hem op één zetten en Geert Hoste op Canvas, dat zou wat kijkcijfers betreft een pak schelen. Er zijn meer goede stand-uppers/comedians/cabaretiers tegenwoordig, kunnen ze GH misschien samen met Jacques Vermeire in de catacomben van de VRT stoppen. Ik vraag mij steeds af waar al die BV's zitten naar te kijken als ze krom liggen van het lachen tijdens de tussenshots bij GH...
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Ik heb gekeken alsook naar de show van GH maar vind de toestand van ons land zo erg dat zelfs deze me niet meer aan het lachen kunnen brengen, niks beter dan het origineel en dus volg ik het dagelijks nieuws voor mijn portie humor (en frustratie ).
              En daar waar GH redelijk neutraal is vind in Van Peel net iets te links gekleurd (eerste maal dat ik die aan het werk zag). Dan liever het grof bakkes van een Alex Agnew die niks of niemand spaart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Ze moesten hem op één zetten en Geert Hoste op Canvas, dat zou wat kijkcijfers betreft een pak schelen. Er zijn meer goede stand-uppers/comedians/cabaretiers tegenwoordig, kunnen ze GH misschien samen met Jacques Vermeire in de catacomben van de VRT stoppen. Ik vraag mij steeds af waar al die BV's zitten naar te kijken als ze krom liggen van het lachen tijdens de tussenshots bij GH...
                Je haalt de woorden uit mijn mond.
                Geert heeft het geluk dat hij intussen een noodzakelijk kwaad is geworden voor o.a. de politiekers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Dat verstaan ligt aan zijn soms wat te zwaar Antwerps accent. Ik mis daardoor ook stukken.
                  helaba, zwaar Antwerpe accent? Aantwaarps is wel een wereldtoal hei
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    helaba, zwaar Antwerpe accent? Aantwaarps is wel een wereldtoal hei
                    Vermits alles buiten Antwerpen parking is, is het toch maar een fluttaaltje!
                    Mvg.
                    Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Ze moesten hem op één zetten en Geert Hoste op Canvas, dat zou wat kijkcijfers betreft een pak schelen.
                      Voor mij mag je hem onmiddellijk naar VTM sturen. Ik heb nog nooit kunnen lachen met zijn dwaze kluchten.
                      Wat al die politici, bv's, journalisten, enz daar doen op zijn eindejaarsconference is mij een raadsel,
                      waarschijnlijk om in beeld te komen. Dat duurt nu al jaren, terwijl er anderen zoveel beter presteren.
                      Het is ongelooflijk hoe platvloers, dwaas of derderangs zijn samenraapsel van onnozelheden is.
                      Afvoeren zou ik zeggen!
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                        Voor mij mag je hem onmiddellijk naar VTM sturen.
                        Ik wou beleefd blijven Hij mag inderdaad bij o.a. Raf Coppens gaan zitten
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

:d .

Oorspronkelijk geplaatst door hasseltenaar Bekijk bericht
                          vermits alles buiten antwerpen parking is, is het toch maar een fluttaaltje! :d
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Working...
                          X