Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor wie hem gemist heeft
Collapse
X
-
-
Re: Voor wie hem gemist heeft
Reeds gezien en die man is ook goed.
Soms heb ik wel wat moeite om hem te verstaan.
En dat ligt niet aan mij
En ik vind dat jammer omdat ik 100% wil genieten van zijn humor.
Bij Geert Hoste is dat net hetzelfde.
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtReeds gezien en die man is ook goed.
Soms heb ik wel wat moeite om hem te verstaan.
En dat ligt niet aan mij
En ik vind dat jammer omdat ik 100% wil genieten van zijn humor.
Bij Geert Hoste is dat net hetzelfde.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Voor wie hem nog niet gezien heeft: vanavond heruitzending van The Sound of Music.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtVoor wie hem nog niet gezien heeft: vanavond heruitzending van The Sound of Music.Mvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
Comment
-
-
Ik heb gekeken alsook naar de show van GH maar vind de toestand van ons land zo erg dat zelfs deze me niet meer aan het lachen kunnen brengen, niks beter dan het origineel en dus volg ik het dagelijks nieuws voor mijn portie humor (en frustratie).
En daar waar GH redelijk neutraal is vind in Van Peel net iets te links gekleurd (eerste maal dat ik die aan het werk zag). Dan liever het grof bakkes van een Alex Agnew die niks of niemand spaart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtZe moesten hem op één zetten en Geert Hoste op Canvas, dat zou wat kijkcijfers betreft een pak schelen. Er zijn meer goede stand-uppers/comedians/cabaretiers tegenwoordig, kunnen ze GH misschien samen met Jacques Vermeire in de catacomben van de VRT stoppen. Ik vraag mij steeds af waar al die BV's zitten naar te kijken als ze krom liggen van het lachen tijdens de tussenshots bij GH...
Geert heeft het geluk dat hij intussen een noodzakelijk kwaad is geworden voor o.a. de politiekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtDat verstaan ligt aan zijn soms wat te zwaar Antwerps accent. Ik mis daardoor ook stukken.Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichthelaba, zwaar Antwerpe accent? Aantwaarps is wel een wereldtoal heiMvg.
Robert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtZe moesten hem op één zetten en Geert Hoste op Canvas, dat zou wat kijkcijfers betreft een pak schelen.
Wat al die politici, bv's, journalisten, enz daar doen op zijn eindejaarsconference is mij een raadsel,
waarschijnlijk om in beeld te komen. Dat duurt nu al jaren, terwijl er anderen zoveel beter presteren.
Het is ongelooflijk hoe platvloers, dwaas of derderangs zijn samenraapsel van onnozelheden is.
Afvoeren zou ik zeggen!Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtVoor mij mag je hem onmiddellijk naar VTM sturen.Hij mag inderdaad bij o.a. Raf Coppens gaan zitten
Comment
-
:d .
Oorspronkelijk geplaatst door hasseltenaar Bekijk berichtvermits alles buiten antwerpen parking is, is het toch maar een fluttaaltje! :dAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
Comment