Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Moderator Note: Het gaat dan ook over een topic van meer dan twee jaar geleden; logisch dat in die tijd links verdwijnen, enz. Vertel misschien gewoon je probleem?
Heb ook het probleem dat ik kan inloggen op de homespot, maar niet online kan gaan. Link is idd verouderd en heb ook de helppagina geconsulteerd. Helaas zonder succes.
ben ik al naartoe gaan en van a tot z uitgekamd, maar vind geen oplossing (ben naar mijn telenet geweest en alle instellingen geverifieerd). Het vreemde is dat ik er opeens niet meer op kan. Tot enkele dagen geleden was dat geen probleem.
Heb ik soms op mijn smartphone ook.Dat laat ik het toestel de Homespot "vergeten".
Daarna opnieuw inloggen, zal een browser openen, waar je je gegevens kan invoeren.
Normaal heb je dan de internet verbinding terug. (werkt toch bij mij)
Comment