Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet homespot zonder internet access

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet homespot zonder internet access

Moderator Note: Het gaat dan ook over een topic van meer dan twee jaar geleden; logisch dat in die tijd links verdwijnen, enz. Vertel misschien gewoon je probleem?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Goeiedag,

Heb ook het probleem dat ik kan inloggen op de homespot, maar niet online kan gaan. Link is idd verouderd en heb ook de helppagina geconsulteerd. Helaas zonder succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moutarde Bekijk bericht
        Deze link bestaat niet meer, iemand die me kan zeggen wat er stond?
        Kijk wat eerder in dit topic en volg de link van Telenet ... die werkt blijkbaar wel.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

ben ik al naartoe gaan en van a tot z uitgekamd, maar vind geen oplossing (ben naar mijn telenet geweest en alle instellingen geverifieerd). Het vreemde is dat ik er opeens niet meer op kan. Tot enkele dagen geleden was dat geen probleem.

Comment

Heb ik soms op mijn smartphone ook.Dat laat ik het toestel de Homespot "vergeten".
            Daarna opnieuw inloggen, zal een browser openen, waar je je gegevens kan invoeren.
            Normaal heb je dan de internet verbinding terug. (werkt toch bij mij)

Comment

Je hebt toch geen proxy-server ingevuld in je browser?
              Anders daar eens kiezen om geen proxy te gebruiken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X