Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Altcodes.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Altcodes.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Dat zou je aan LesC moeten vragen Robert, die zal het zeker weten.
    Les is inderdaad de man waarop ik hoop om een antwoord te krijgen. Ik heb me al zot gegoogeld, maar tot nu toe niets gevonden.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #17
      Re: Altcodes.

      Ik ben Les niet maar ik probeer je ook te helpen.
      Ga boven naar wijzig en dan naar speciale tekens en dan naar diverse symbolen. Daar vindt je ♂ en ♀ terug.


      MVG
      Johan

      Comment


      • #18
        Re: Altcodes.

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
        Ik ben Les niet maar ik probeer je ook te helpen.
        Ga boven naar wijzig en dan naar speciale tekens en dan naar diverse symbolen. Daar vindt je ♂ en ♀ terug.


        MVG
        Johan
        Ik had completer moeten zijn. Wij gebruiken beiden Office 2011 voor Mac en daar is het niet te vinden.
        Toch bedankt voor het meedenken.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #19
          Re: Altcodes.

          Misschien helpt dat Robert (KLIK) zelf heb ik al een tijdje geen Mac meer.


          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

          Comment


          • #20
            Re: Altcodes.

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Misschien helpt dat Robert (KLIK) zelf heb ik al een tijdje geen Mac meer.
            Werkt voor elk Apple prog, maar niet bij Word. Ik zal nog eens moeten zoeken op Google, maar meer gerichter op Office.
            Toch bedankt.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #21
              Re: Altcodes.

              Hier staat ook de samenvatting van de codes : http://www.alt-codes.net/ maar de vermelde site geeft inderdaad nog andere nuttige info.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Altcodes.

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Werkt voor elk Apple prog, maar niet bij Word. Ik zal nog eens moeten zoeken op Google, maar meer gerichter op Office.
                Toch bedankt.
                Zou het DAT kunnen zijn?


                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                Comment


                • #23
                  Re: Altcodes.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Zou het DAT kunnen zijn?
                  Neen, ook niet. Was mij al bekend en de symbolen mannelijk vrouwelijk zitten er niet tussen.
                  Ik zoek een manier om nieuwe symbolen bij te voegen, maar ik vind geen fonts bij Office 2011 voor Apple.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment

                  Working...
                  X