Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkeerd advies ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verkeerd advies ...

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ja, maar het is spijtig dat die verkoper het visitekaartje is van het bedrijf.
    Het zou ook kunnen dat de verkoper volgens, om een modern woord te gebruiken de bedrijfs policy heeft gehandeld en dat een hogere na wat anti-reclame op het internet toch heeft beslist tot terugbetaling.
    Je staat daar dan mooi als verkoper als diezelfde klant nog eens voor je staat. Je bent dan niet alleen het visitekaartje, maar ook nog eens de pispaal. Maar ja, die onderaan de ladder staat krijgt het meeste str.nt over zich.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Het zou ook kunnen dat de verkoper volgens, om een modern woord te gebruiken de bedrijfs policy heeft gehandeld en dat een hogere na wat anti-reclame op het internet toch heeft beslist tot terugbetaling.
      Je staat daar dan mooi als verkoper als diezelfde klant nog eens voor je staat. Je bent dan niet alleen het visitekaartje, maar ook nog eens de pispaal. Maar ja, die onderaan de ladder staat krijgt het meeste str.nt over zich.
      Vandaar dat goeie communicatie in een bedrijf van zo groot belang is.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Zo is dat, het paraplu systeem wordt overal te pas en vooral te onpas (mis-) gebruikt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Voila,

Alles teruggebracht vandaag - en het wordt teruggestort op mijn rekening
          Zo hoort het ook.

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Juist terug van Bartok om dit te bestellen. A en C is 0,51 eurocent goedkoper maar met verzendkosten bijna 10 € duurder. Soms is het gras aan deze kant van de berg ook mooi groen.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Pfffff ...

Na meer dan een maand wachten heb ik nog steeds geen terugstorting bekomen van Eurosys
              Ze zouden maandag de opdracht gegeven hebben aan de boekhouring ... MAANDAG???????
              Neen, het begin van dit verhaal was al alles behalve klantvriendelijk, dan kwam er wat hoop ... maar nu ....
              En ik maar beleefde mailtjes sturen met "Vriendelijke groeten, ..."

Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Tja, mijn ervaring met Eurosys is ook niet van dattum. Eén keer heb ik daar gekocht, maar nooit meer.

Comment

Hallo,

We zijn alweer 10 dagen verder ...
                  Eurosys is door mij een aantal keren gemaild om te vragen naar de nog niet gebeurde storting.

Ik kreeg als antwoord dat de afdeling die de klachten afhandelt een grote achterstand heeft!
                  Dus, ze geven zelf toe dat ze héél veel klachten binnenkrijgen, zoveel dat ze ze nog niet tijdig behandeld krijgen ... (in mijn geval dus meer dan 2 maanden)

Ik heb dus maar een klacht ingestuurd naar economische zaken. Ben benieuwd of dit gaat helpen.

Ik begin stilaan te geloven dat Eurosys in zeer slechte papieren zit. Ik zou dus maar opletten om daar nog te shoppen ...

Jaja

Comment

Beste,

Tot grote verwondering lees ik dat je al meer dan 2 maanden moet wachten op terugstorting. Dit is niet de manier waarop ik wens dat er met klanten wordt omgegaan. Kan u mij laten weten of het intussen in orde is ? Indien niet mag je me mailen op mark.lens@eurosys.be of me bellen op 0475950335.

Mijn excuses voor deze niet correcte afhandeling. Bij deze wil ik je een servicecard twv 60€ tegoed geven en 2 opleidingsvouchers twv 45 € elk. Stuur me een mailtje en ik bevestig je beiden

Mvg,

Mark lens
                    Ceo
                    Eurosys

Comment

Welkom op BD Mark.

Comment

Beste,

Ik heb uiteindelijk mijn probleem maar doorgegeven aan HBvL - die hebben een rubriek voor "hopeloze consumentenzaken".
                        En raar maar waar, kort na de contactname van de journalist met Eurosys Hasselt (vorige week), werd het bedrag "netjes" teruggestort op mijn rekening - en dit na meer dan 2 maanden.
                        Ik heb onmiddellijk jullie contactpersoon in Hasselt geïnformeerd over de terugstorting, en de journalist van HBvL ook op de hoogte gebracht.

En neen, dit was ook niet de manier waarop ik als klant in een "echte" winkel wenste onthaald te worden. De webwinkels schoven bij mij vele laatjes hoger in de bestelkast.
                        Maar, missen is menselijk en ik ben niet "rancuneus", wel ontgoocheld ...

Vriendelijke groeten en bedankt voor je reactie/gebaar,
                        Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door Marklens Bekijk bericht
                        Beste,

Tot grote verwondering lees ik dat je al meer dan 2 maanden moet wachten op terugstorting. Dit is niet de manier waarop ik wens dat er met klanten wordt omgegaan. Kan u mij laten weten of het intussen in orde is ? Indien niet mag je me mailen op mark.lens@eurosys.be of me bellen op 0475950335.

Mijn excuses voor deze niet correcte afhandeling. Bij deze wil ik je een servicecard twv 60€ tegoed geven en 2 opleidingsvouchers twv 45 € elk. Stuur me een mailtje en ik bevestig je beiden

Mvg,

Mark lens
                        Ceo
                        Eurosys
                        Last edited by jaja; 14 februari 2014, 13:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          Ik kreeg als antwoord dat de afdeling die de klachten afhandelt een grote achterstand heeft!
                          Dus, ze geven zelf toe dat ze héél veel klachten binnenkrijgen, zoveel dat ze ze nog niet tijdig behandeld krijgen ... (in mijn geval dus meer dan 2 maanden)
                          Valt toch mee? Van telenet kreeg ik ooit het antwoord dat ze geen "klachten afdeling" hebben.
                          De persoon aan de helpdesk moest wel lachen als ik droog zei: hoogtijd om er eentje op te richten, niet waar?
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Het voordeel van online winkelen is voor mij dat ik op de site de voorwaarden in verband met garantie of omruilen kan lezen voordat ik beslist om het aan te kopen. In een winkel zou deze info verplicht zichtbaar moeten uitgangen maar dat is nergens zo. Meestal moet je het doen met een kasticket dat je best op een donkere plaats bewaard anders is ze na een tijd niet meer leesbaar. Ook de gegeven op het ticket van bv. mediamarkt zijn zo afgedrukt dat het enkele codes bevat waar je niet aan uit geraakt over welk artikel het gaat. Bij andere printen ze een A4 af met de voorwaarden op de achterzijde gedrukt in kleine lettertjes waar je bijna niet aan uit geraakt en ook maar in je handen krijgt als je al betaald hebt. Mij conclusie is dat ik eerst liever het internet gebruik voor een info over prijzen en voorwaarden en mogelijk ook reviews over het artikel en de internetwinkel.

Comment

Beste,
                              Goed dat het is opgelost, enkel ben ik persoonlijk niet tevreden dat het zolang heeft moeten duren. Moest je me nog wat meer info kunnen mailen met wie/wat etc... Je contact had genomen en wie je aan het lijntje heeft gehouden, zou me helpen om toch intern de afhandeling op scherp te stellen. Onze doelstelling is om elke klacht binnen de 7 dagen afgehandeld te hebben tot tevredenheid van de klant.

Stuur je me nog een mail, zodat ik je de toegekende servicetegoed en opleidingsvouchers kan bevestigen, met deze mail kan je die dan afhalen in hasselt.

Ik hoop op deze manier toch terug van je vertrouwen te mogen genieten.

Mvg,

Mark Lens
                              ceo eurosys

Comment

Jammer dat er altijd schot in de zak komt als er ruchtbaarheid gegeven wordt aan problemen. Sommige dingen slepen lang aan, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en dan, nadat er op fora, twitter FB e.d. over geschreven wordt, komt er binnen de kortste keren een oplossing.
                                BTW, ik heb het niet specifiek over het probleem in deze thread maar algemeen. Toen mijn provider (die bekend staat om goede/snelle support) na een week niet had geantwoord op een ticket (gelukkig geen probleem, maar vraag om info) kreeg ik binnen het half uur antwoord na een Tweet te posten. TN en BGC hebben ook hun "Charlotte" en "Eva" om op sociale media aan "damage control" te doen.

Het blijkt echter steeds moeilijker om dingen van de eerste keer op te lossen VOOR er ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Jammer toch...
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

Comment

Working...
                                X