Re: Verkeerd advies ...
Oeps Rudy, ik heb per ongeluk in jouw bericht geantwoord ... Mijn excuses.
Voor alle zekerheid toch even nagekeken.
Hier gaat het dus om een artikel die je niet kunt gebruiken en die je heel snel hebt teruggebracht.
De verkoper mag in dit geval een tegoedbon voorstellen, maar indien je dit niet wilt, is hij wettelijk verplicht om jou het bedrag terug te betalen. Doet hij dit niet, dan is hij in overtreding met de Belgische wetgeving.
Een eventuele klacht kan hier ingediend worden: http://economie.fgov.be/nl/geschille...acht_indienen/
Oeps Rudy, ik heb per ongeluk in jouw bericht geantwoord ... Mijn excuses.
Dag Rudy,
Bedankt voor je opzoekingswerk
Ik heb de winkel binnen een uur na de aankoop telefonisch op de hoogte gebracht dat het artikel onbruikbaar was. Het betreffende artikel werd mij door de verkoper voorgesteld als zijnde het juiste, maar het is voor mij dus totaal onbruikbaar.
Ik heb gevraagd om het artikel maandag te retourneren, en dat was geen probleem.
Nu nog even het antwoord van Eu..s.. afwachten ...
Maar ik ga het hier zeker niet bij laten.
Jaja
Bedankt voor je opzoekingswerk
Ik heb de winkel binnen een uur na de aankoop telefonisch op de hoogte gebracht dat het artikel onbruikbaar was. Het betreffende artikel werd mij door de verkoper voorgesteld als zijnde het juiste, maar het is voor mij dus totaal onbruikbaar.
Ik heb gevraagd om het artikel maandag te retourneren, en dat was geen probleem.
Nu nog even het antwoord van Eu..s.. afwachten ...
Maar ik ga het hier zeker niet bij laten.
Jaja
Voor alle zekerheid toch even nagekeken.
Hier gaat het dus om een artikel die je niet kunt gebruiken en die je heel snel hebt teruggebracht.
De verkoper mag in dit geval een tegoedbon voorstellen, maar indien je dit niet wilt, is hij wettelijk verplicht om jou het bedrag terug te betalen. Doet hij dit niet, dan is hij in overtreding met de Belgische wetgeving.
Een eventuele klacht kan hier ingediend worden: http://economie.fgov.be/nl/geschille...acht_indienen/
Comment