Hallo,
Ik heb heel recent een iPd Air aangekocht.
Nu was ik op zoek naar een keyboard+cover - en meestal bestel ik dit soort accessoires online.
Maar, omdat de iPad Air een heel nieuw toestel is ben ik dan maar naar Eu..s.. geweest te Hasselt om zeker te zijn van het passende accessoire, met raad van een verkoper.
Ik sprak een verkoper aan en legde hem uit wat ik precies wenste.
Hij ging op zoek en ik kreeg een Keyboard+cover van Logitech aangewezen.
Omdat de iPad Air nieuw is vroeg ik of hij dit accessoire ook even kon uittesten op een iPad Air, kwestie van zekerheid.
Dat was even moeilijk, want dan zou de verpakking beschadigd worden.
Na wat aandringen en het raadplegen van een collega mocht dit dan toch.
En ja, het paste perfect op de iPad.
Prijs: €109,00
Thuisgekomen merkte ik dat de cover te groot was en de gleuf waarin de iPad kan rechtstaan te breed was waardoor de Air gewoon omviel.
Hij had dus geen iPad Air genomen, maar een andere.
Een vriendelijk telefoontje naar E...s...
Geen probleem meneer, breng hem maar terug en dan krijgt u van ons een tegoedbon voor €109,00 ...
Euh, ik heb toch niets fout gedaan? Een verkoper heeft mij fout geadviseerd, toch?
Ha neen meneer, dat is onze policy, we geven nooit geld terug, wel een waardebon.
Als ik nu zelf een artikel had uitgekozen, en dit was het foute, ok, mijn schuld, dan maar die tegoedbon.
Maar ik heb toch helemaal niets fout gedaan en toch word ik alles behalve klantvriendelijk tegemoetgekomen.
Nu word ik verplicht om terug iets aan te kopen bij Eu..s.. maar ze hebben het bewuste artikel voor de iPad helemaal niet en weten ook niet of dat er gaat komen.
Ik vind dit niet kunnen - de fout is door Eu..s.. gemaakt, en niet door mij.
Ze zien mij daar in elk geval nooit meer - ik ga voortaan gewoon lekker online bestellen. Iets verkeerd besteld? Geen probleem, kosteloos retour en geld terug.
En dan klagen de winkels dat de klanten wegblijven ...
Ik blijf er voortaan ook weg - tenzij om mijn €109,00 te besteden. Leve het online shoppen (waarbij tot nu toe alles perfect is verlopen).
Jaja
Een ontgoochelde klant van een niet-online winkel ...
Ik heb heel recent een iPd Air aangekocht.
Nu was ik op zoek naar een keyboard+cover - en meestal bestel ik dit soort accessoires online.
Maar, omdat de iPad Air een heel nieuw toestel is ben ik dan maar naar Eu..s.. geweest te Hasselt om zeker te zijn van het passende accessoire, met raad van een verkoper.
Ik sprak een verkoper aan en legde hem uit wat ik precies wenste.
Hij ging op zoek en ik kreeg een Keyboard+cover van Logitech aangewezen.
Omdat de iPad Air nieuw is vroeg ik of hij dit accessoire ook even kon uittesten op een iPad Air, kwestie van zekerheid.
Dat was even moeilijk, want dan zou de verpakking beschadigd worden.
Na wat aandringen en het raadplegen van een collega mocht dit dan toch.
En ja, het paste perfect op de iPad.
Prijs: €109,00
Thuisgekomen merkte ik dat de cover te groot was en de gleuf waarin de iPad kan rechtstaan te breed was waardoor de Air gewoon omviel.
Hij had dus geen iPad Air genomen, maar een andere.
Een vriendelijk telefoontje naar E...s...
Geen probleem meneer, breng hem maar terug en dan krijgt u van ons een tegoedbon voor €109,00 ...
Euh, ik heb toch niets fout gedaan? Een verkoper heeft mij fout geadviseerd, toch?
Ha neen meneer, dat is onze policy, we geven nooit geld terug, wel een waardebon.
Als ik nu zelf een artikel had uitgekozen, en dit was het foute, ok, mijn schuld, dan maar die tegoedbon.
Maar ik heb toch helemaal niets fout gedaan en toch word ik alles behalve klantvriendelijk tegemoetgekomen.
Nu word ik verplicht om terug iets aan te kopen bij Eu..s.. maar ze hebben het bewuste artikel voor de iPad helemaal niet en weten ook niet of dat er gaat komen.
Ik vind dit niet kunnen - de fout is door Eu..s.. gemaakt, en niet door mij.
Ze zien mij daar in elk geval nooit meer - ik ga voortaan gewoon lekker online bestellen. Iets verkeerd besteld? Geen probleem, kosteloos retour en geld terug.
En dan klagen de winkels dat de klanten wegblijven ...
Ik blijf er voortaan ook weg - tenzij om mijn €109,00 te besteden. Leve het online shoppen (waarbij tot nu toe alles perfect is verlopen).
Jaja
Een ontgoochelde klant van een niet-online winkel ...
Comment