Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plugin voor video download.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plugin voor video download.

    'k Ben op zoek naar een (bij voorkeur Internet Explorer) invoegtoepassing die toelaat videoclips te downloaden en op te slaan in het formaat waarin ze op YouTube, Vimeo e.d. sites staan.
    Liefst eentje dat zonder teveel nukken werkt en dat niet ongevraagd startpagina's verandert of toolbars en allerlei programma's installeert. Tips?
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

  • #2
    Re: Plugin voor video download.

    Probeer Keepvid eens.
    De URL in het vakje plakken.

    EDIT:

    Voor Firefox vind ik DownloadHelper de beste.

    Freemake Video Downloader is ook een heel goede. Maar daar moet je zeker al de frutsels die meekomen uitvinken.
    Last edited by Skitch; 12 december 2013, 22:38. Reden: Edit:
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

    Comment


    • #3
      Re: Plugin voor video download.

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Voor Firefox vind ik DownloadHelper de beste.
      Toch voorzichtig mee zijn. Ik heb deze op mijn laptop verwijderd omdat die nogal "rare" dingen deed. Het is ook van het type "call home". Ik weet niet meer wat er juist aan de hand was maar malwarebytes was ze niet gelukkig mee.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Als je Windows 8 gebruikt zijn er ook apps te vinden die dit redelijk goed doen, zeker voor YouTube redelijk snel te vinden.
        Tip: Als je iets zoekt voor een pc is het altijd handig even het OS te vermelden.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Plugin voor video download.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Als je Windows 8 gebruikt zijn er ook apps te vinden die dit redelijk goed doen, zeker voor YouTube redelijk snel te vinden.
          Tip: Als je iets zoekt voor een pc is het altijd handig even het OS te vermelden.
          Oke : windows 8.1
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #6
            Re: Plugin voor video download.

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Toch voorzichtig mee zijn. Ik heb deze op mijn laptop verwijderd omdat die nogal "rare" dingen deed. Het is ook van het type "call home". Ik weet niet meer wat er juist aan de hand was maar malwarebytes was ze niet gelukkig mee.
            Dank voor deze info.
            Bij nader inzien heb dan Downloadhelper gedeleted. (Na al die jaren :-/ )
            Nu gebruik ik alleen maar Freemake. In combinatie met hun convertor.
            Last edited by Skitch; 13 december 2013, 13:43.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

            Comment

            Working...
            X