Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ARD en ZDF en Belgacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ARD en ZDF en Belgacom

Het vonnis van de rechtbank hoeft niet voor het najaar van 2014 verwacht te worden.
    “Het gaat mij natuurlijk ook niet om de vergoeding die ik van Belgacom eis”, zegt Fernand Keuleneer.
    Ik wil de rechtbank vooral horen zeggen dat Belgacom zijn contractuele verplichtingen niet is nagekomen."

Wordt interessant.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: ARD en ZDF en Belgacom

Kan Europa (tante Neelie ?) zich hier niet nuttig maken door vrij verkeer van diensten en goederen te eisen, dus ook voor TV zenders die in het thuisland vrij te ontvangen zijn ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Kan Europa (tante Neelie ?) zich hier niet nuttig maken door vrij verkeer van diensten en goederen te eisen, dus ook voor TV zenders die in het thuisland vrij te ontvangen zijn ?
      Ja en waarom niet.
      Wij ontvangen ook van alles en nog wat uit andere "thuislanden" en dat kost ons ook een pak geld

Die contractuele verplichtingen vind ik interessant.
      Ik wist daar niets over.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Belgacom en TV Vlaanderen schrappen de ARD en ZDF.
        Als je TVV hebt, geen probleem. Je kan met dezelfde tuner buiten het TVV pakket naar deze zenders kijken (worden ongecodeerd via dezelfde satelliet uitgezonden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          ......................
          Wij ontvangen ook van alles en nog wat uit andere "thuislanden" en dat kost ons ook een pak geld
          ....................
          Daar heb je een punt.
          En de dichter bij huis landen worden dan zomaar afgevoerd.
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Daar heb je een punt.
            En de dichter bij huis landen worden dan zomaar afgevoerd.
            En niet vergeten dat Telenet 1 miljoen euro per moest betalen om de WDR uit te zenden
            Ik kijk nu via Telenet naar de WDR via live stream van deze zender.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik kan alleen maar hopen en hard duimen dat ARD & ZDF heel snel terugkomen in het zenderaanbod van Belgacom;
              ik mis beide zenders enorm sinds deze werden stopgezet.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Ik mis die oubollige 'hoempapa muziek' en de 'jodeliho' toestanden helemaal niet.
                Ik weet zelfs niet of ik die zenders kan ontvangen..........
                Geef mij maar de interessante Discovery en NGC, daar steek je ten minste nog wat van op .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik mis die oubollige 'hoempapa muziek' en de 'jodeliho' toestanden helemaal niet.
                  Geef mij maar de interessante Discovery en NGC, daar steek je ten minste nog wat van op .
                  Dus je hebt er dan toch naar geluisterd?
                  Het enige waar ik echt een afkeer van heb is dat deze zenders buitenlandse films of series "dubben".
                  Dat zal ik ook niet missen
                  Die hoempa hoempa zegt me ook niets.

Je kan er wel en regelmatig interessante en kritische programma's zien.
                  Onze Vlaamse zenders progammeren dat minder of helemaal niet meer.
                  Als ze dat wel deden dan zouden hun reclame-inkomsten drastische dalen vermoed ik
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Dus je hebt er dan toch naar geluisterd?
                    Het enige waar ik echt een afkeer van heb is dat deze zenders buitenlandse films of series "dubben".
                    Dat zal ik ook niet missen
                    Die hoempa hoempa zegt me ook niets.

Je kan er wel en regelmatig interessante en kritische programma's zien.
                    Onze Vlaamse zenders progammeren dat minder of helemaal niet meer.
                    Als ze dat wel deden dan zouden hun reclame-inkomsten drastische dalen vermoed ik
                    Nooit naar geluisterd/gekeken, maar we hebben iemand in de familie uit Oost-Duitsland afkomstig, en die keek naar niks anders en vertelde over niets anders......is nu wel rond de 80 jaar. En ja, als zappend kom je wel eens zo iets tegen .

Oei, ik zou liegen, op Nieuwjaarsdag staat altijd een Duitse zender op voor het schansspringen in Garmisch-Partenkirchen......dat is zowat een traditie die reeds decenia meegaat in onze familie. Vraag me niet waarom, maar ik durf zelfs niet zeggen hoeveel decennia we er reeds naar kijken.
                    Vroeger zag je het ook op de BRT/VRT maar nu niet meer geloof ik.

Comment

Nooit naar geluisterd/gekeken, maar we hebben iemand in de familie uit Oost-Duitsland afkomstig, en die keek naar niks anders en vertelde over niets anders......is nu wel rond de 80 jaar. En ja, als zappend kom je wel eens zo iets tegen .

Oei, ik zou liegen, op Nieuwjaarsdag staat altijd een Duitse zender op voor het schansspringen in Garmisch-Partenkirchen......dat is zowat een traditie die reeds decenia meegaat in onze familie. Vraag me niet waarom, maar ik durf zelfs niet zeggen hoeveel decennia we er reeds naar kijken.
                      Vroeger zag je het ook op de BRT/VRT maar nu niet meer geloof ik.
                      Hier ook een vaste regel.
                      Maar eerst komt het Nieuwjaarsconcert uit Wenen.

Vroeger had je ook nog de oudejaarsconference van Wim Kan.
                      Later overgenomen door Seth Gaaikema.
                      Wij hebben Geert Hoste (ook verguisd of de hemel in geprezen, 't is ALTIJD iets he )
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ieder zijn ding, ik mis ARD & ZDF enorm omdat ik het héél interessante kanalen vind, daar kan je tenminste nog iets bijleren.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Allé : dan mag je content zijn, want over 2 weken heb je je geliefkoosde zenders terug...
                          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                            Allé : dan mag je content zijn, want over 2 weken heb je je geliefkoosde zenders terug...
                            Van welke bron heb je dit polleke?
                            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                              Van welke bron heb je dit polleke?
                              Van deze waarschijnlijk die het van hier hebben
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Working...
                              X