Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Component splitter kabel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Component splitter kabel

Ga een PS3 kopen die ik via HDMI op m'n TV ga aansluiten. Heb ook al een Wii die via Component (NIET composite/RCA) op dezelfde TV is aangesloten. Een PS2 is via de gewone Euroconnector aangesloten.
    Nu wil ik die PS2 ook via Component aansluiten omdat dit veel beter beeld geeft. Probleem is dat ik maar één component aansluiting heb op de TV.
    Had vroeger voor onze CRT TV een RGB scart splitter box. Handig voor als je verschillende toestellen via RGB scart wou verbinden. Iemand die weet waar ik zo'n splitter box of kabel voor component in België op de kop kan tikken ?
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Component splitter kabel

ebay

Comment

Conrad...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Conrad...
        Zal vanavond eens moeten kijken, Conrad.be werkt op het werk om één of andere reden niet (lay-out helemaal naar de knoppen)...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ik zoek een splitter die van 2 bronnen naar 1 component aansluiting op de TV gaat. Heb al splitters gevonden maar die zijn om één bron weer te geven op twee schermen.
          Als iemand hier veel weet over zulke toestanden… laat het gerust weten. En ik wil er ook geen 50 euro aan hangen. Heb er gevonden die zouden doen wat ik wil maar die zijn pro-level en kosten meer dan 100 euro...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

De vraag is natuurlijk of je bij gebruik van een cheapo tussenstuk net niet een omgekeerd effect gaat bekomen en dus slechtere beeldkwaliteit bekomt voor de 2 bronnen.

Dat je er niet veel geld aan wil geven snap ik. Als je dan toch moet investeren zou ik eerder voor een AV versterken gaan, met als voordeel dat je daar ook nog de lipsync can regelen, niet dat je daar erg veel last van zal hebben met een game console, alhoewel ik mij ps3 voor films gebruik. Deze is dan wel via hdmi verbonden.

Comment

Working...
            X