Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boeken-verlanglijstje
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Boeken-verlanglijstje
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
Past ook in deze tijd van het jaar.
Zelf heb ik geen boekenlijstje.
Misschien een kookboek van Mary Berry
-
Wel leuk als je zoiets op de gevoelige plaat kunt vastleggen.
En een echte boek heb ik niet zo dadelijk in gedachte, maar ik ben momenteel wel druk aan het lezen aan een verhaal die ik op Internet heb gevonden genaamd, "Béla the Vampire Girl." Deze schrijver heeft ongelofelijk veel fantasie en weet historische mythen/feiten mooi in zijn verhaal te verwerken. Moest hij het nu nog een beetje meer mainstream maken, dan zou hij voor dit verhaal waarschijnlijk wel een uitgever kunnen vinden, denk ik.
Comment
-
Niet iedereen zal hiermee akkoord gaan maar het is een spannend boek waar heel veel in staat.
Reeds Nautical Almanac 2014
Zo een boek lees je niet uit. Je raadpleegt dat.En je hebt er jaren plezier van.
Last edited by Skitch; 8 december 2013, 17:02."Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
Comment
-
Oeps, ik heb ongeveer 2.000 e-books (allemaal legaal gedownload natuurlijk) op mijn PC staan, waarvan er nu ongeveer 200 op mijn e-reader staan......
Ik kan dus een tijdje verder. Het zijn wel geen kijkboeken, maar leesboeken.
Boeken kopen doen we omzeggens nooit.
Nu hebben we de recente versie/uitgave van 'Het frontparadijs' van Heinrich Wandt in de bib gereserveerd.
Dat zal dus het eerstvolgende worden wat hier ten huize gelezen wordt.
Groetjes
Comment
-
Comment