Na jarenlang met een gewone koffiezetapparaat te hebben gezeten, werd gisteren mijn eerste Miele CM 5200 volautomaat geplaatst. Wat een aangename verrassing was me dat . De meegeleverde Illy bonen zullen ongetwijfeld bijgedragen worden tot de geweldige smaaksensatie. Nu zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook in de toekomst deze Illy bonen kopen, maar heeft iemand van jullie ervaring met andere espressobonen van andere merken, die qua prijs/kwaliteit even goed zijn of misschien zelfs beter?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beste prijs/kwaliteit koffiebonen voor een Miele CM 5200 volautomaat
Collapse
X
-
-
Re: Beste prijs/kwaliteit koffiebonen voor een Miele CM 5200 volautomaat
Java
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk zou niet al te veel besparen op de koffiebonen.
Het zou doodjammer zijn mocht je uit een toestel van 1.000 euro slechte koffie krijgen.Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtCanon 17-55 EF-S IS USM F2.8
Comment
-
Mijn moeder haalde vroeger haar bonen bij Mokabon in Gent.
Ze was en is nog steeds een groot koffie-kenner.
Daar haalde ze haar "kwaliteitsbonen". Ik weet niet of dit nu zo is maar je kan altijd eens langsgaan en proberen hé.
KLikTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtHier in rangorde Illy, Lavazza, Rode Pelikaan.
Voor de machine met cupjes : Lavazza
Hier in Hasselt hebben we "Maas Koffie" en die is verduiveld lekker
Comment
Comment