Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote WK 2014 draadje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het grote WK 2014 draadje

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    nee, want als we de eerste ronde doorkomen, moeten we tegen Brazilië.
    grt,bouk.
    .....ook geen probleem Bouk.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Hier nog zo iemand. Ik heb dan ook helemaal geen last van een "nationaal gevoel".
      En als ik al eens zou kijken zou het zijn naar het Brazilië uit de tijd van Socrates, Eder, Zico uit het WK van 82 ....
      Dit bedoelde ik dus :

NEW - Visit http://4Dfoot.com for more Brasil 1982 and other classic football clips and full games! There is no doubt that the team Brasil sent to the 1982 W...

Daar kunnen ze nog eens een puntje aan zuigen

Comment

Magisch team inderdaad maar niet eens in de halve finales geraakt...Op een tornooi kan van alles gebeuren en eens voorbij de groepsfase kan je het niet meer rechtzetten.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

[OTE=PLATO;4035280]Magisch team inderdaad maar niet eens in de halve finales geraakt...Op een tornooi kan van alles gebeuren en eens voorbij de groepsfase kan je het niet meer rechtzetten.[/QUOTE]

Kan zijn.
          Maar toch de wereldkampioen honoris causa.

Comment

[OTE=PLATO;4035280]Magisch team inderdaad maar niet eens in de halve finales geraakt...Op een tornooi kan van alles gebeuren en eens voorbij de groepsfase kan je het niet meer rechtzetten.
            Kan zijn.
            Maar toch de wereldkampioen honoris causa.[/QUOTE]

Ben je vet mee!
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dit bedoelde ik dus :

NEW - Visit http://4Dfoot.com for more Brasil 1982 and other classic football clips and full games! There is no doubt that the team Brasil sent to the 1982 W...

Daar kunnen ze nog eens een puntje aan zuigen
              Er zijn daar een paar mooie pareltjes bij, maar hoe mooi de herinneringen ook zijn aan onze nationale ploeg in Mexico, dan is het toch huilen met de pet op als je die wedstrijden terugziet. De combinaties van Spanje die het vorig WK gewonnen hebben zijn gewoon pakken sneller uitgevoerd op een kleinere ruimte. Je kan gewoon niet meer vergelijken. Het fysieke aspect is veel belangrijker geworden, wat niet wegneemt dat het mooie beelden zijn. Ze doen hier en daar nog een belletje rinkelen. Ik was 10 jaar.

Comment

Als je die beelden bekijkt van 1982 lijkt het wel of ze in slow motion speelden. De man aan de bal had zeeën van tijd en ruimte. Nu zijn alle ploegen fysiek veel sterker en
                kunnen lang druk zetten op de man aan de bal. De ruimtes zijn veel kleiner waardoor het niet meer mogelijk is dribbels op te zetten voorbij twee of drie man (buiten enkele
                fenomenen als Messi of Ronaldo).
                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Working...
                X