Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tussen 15.00 en 16.00 ga ik naar het Zwin in Cadzand naar de (woelige) zee kijken.
Rond 15.15 is het daar hoog springtij en hopelijk ook een beetje wind. Het waait hier wel een beetje maar dat is niet echt harde wind.
'k Heb nog 3 plaatsen in de auto als er een Bruggeling, of omgeving, zou willen meerijden.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Hier is alles héél rustig, nu en dan eens een beetje wind, waar je echt niet van opkijkt.
In het binnenland zou het ook 'slechts' om windsnelheden van 80km/u gaan wat niet zo erg is toch.
Ik hou wel de kraan bij de nieuwbouw naast ons in de gaten, maar als ik naar de giek kijk, dat valt ze niet in onze richting àls ze zou vallen.
Ik zal toch maar blij zijn als dat hoge ding na de bouwwerken weggehaald wordt.
In Nieuwpoort is de wind aan het opzwellen. Voor het ogenblik nog niet zo erg maar ze nemen hier toch voorzorgen.
De straat naar de zeedijk en havengeul (voor Ysara) is afgezet.
Afwachten dus.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Als dat, wat het nu is in het binnenland, die storm(wind) is, dan is het letterlijk en figuurlijk een sch..t in een fles.
Nu, altijd beter overbodige maatregelen nemen, dan er geen nemen wanneer er dan wel eens storm is.
Misschien waait het aan de kust wel ?
Groetjes
Comment