Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toestellen koppelen via bluetooth

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• toestellen koppelen via bluetooth

Probeer hier een Iphone 3G met een Samsung galaxy tab3 10 te koppelen maar dat lukt niet.'k Krijg wel een code zowel op tablet als iphone maar dan zegt een bericht op de iphone dat er geen verbinding is.Heeft iemand weet van dit probleem of is dat normaal ? Mijn kennis is klein.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Re: toestellen koppelen via bluetooth

Het bericht dat op de iphone verschijnt is mijn tab" samsung "niet word ondersteund.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Probeer hier een Iphone 3G met een Samsung galaxy tab3 10 te koppelen maar dat lukt niet.'k Krijg wel een code zowel op tablet als iphone maar dan zegt een bericht op de iphone dat er geen verbinding is.Heeft iemand weet van dit probleem of is dat normaal ? Mijn kennis is klein.
      Ik wens je veel succes

Ik heb tot nu toe al altijd (toen ik nog probeerde, heb het nu opgegeven) een verbinding kunnen maken tussen twee apparaten, dat werkte dan een paar uur, en daarna met geen stokken meer aan de praat te krijgen.
      Uiteindelijk heb ik hier ooit eens een "Broltooth" draadje gestart, dat me ook niet wijzer gemaakt heeft. Ik blijf het een archaïsche techniek vinden met dat pairen enz... Het blijft voor mij gewoon een loterij.
      Gelukkig zijn er mensen die er wel mee overweg kunnen, maar ze laten zich zo te zien niet horen.
      Last edited by nete; 28 november 2013, 23:48.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Het bericht dat op de iphone verschijnt is dat mijn tab" samsung "niet word ondersteund.

Comment

Working...
        X