Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na kortsluiting werkt circuit niet meer, hoe kan ik zien welke zekering stuk is ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na kortsluiting werkt circuit niet meer, hoe kan ik zien welke zekering stuk is ?

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    @2010
    Jij hebt blijkbaar iets met kortsluitingen en defecte zekeringen. Is het niet in je auto, dan is het in je woonst.
    Vertel eerst eens waarmee je een kortsluiting hebt gemaakt, anders moeten we blijven gissen naar een oplossing.
    'k Voelde het al aankomen, zeker na de topic over de auto

Comment

Re: Na kortsluiting werkt circuit niet meer, hoe kan ik zien welke zekering stuk is ?

Als dat regelmatig gebeurt : misschien eens een electrieker laten komen en automatische zekeringen laten steken : dan kan je er tenminste niet meer naast kijken als er ene is "uitgevlogen" .
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Denk, neen ben er zeker van, dat mijn commentaar de beste was die er hier in dit topic al gegeven is. Voor er ongelukken gebeuren.
        Dat was ook de raad die ik 'm gaf en raad te vragen aan een "handiger harry". Laat ons hope, , als ie er zelf aan blijft prutsen, dat we hiervan morgen niks in de krant lezen.

Comment

Working...
        X