Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijze haren ja, maar de gitaren ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grijze haren ja, maar de gitaren ...

Inderdaad, ook een goeie, maar die met enkel The Shadows zou ook welkom zijn.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Je kan ook meteen de youtube-film van TS naar je PC downen hé ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Je kan ook meteen de youtube-film van TS naar je PC downen hé ;-)
        Ah ja.., en kan dat zo maar ?
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dit is muziek van "voor mijn tijd" zoals ze zeggen. Maar ik zit hier toch maar mooit naar de youtube link van TS te luisteren. Het is ook leuk om deze muziek eens "clean en ruisvrij" te horen. De paar nummers die ik van The Shadows kende, waren niet zo super opgenomen. Met deze moderne opname komt de muziek nog meer tot z'n recht.
          Misschien toch maar eens een CDtje aanschaffen.

greetz,

Philippe
          BD2583BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Ah ja.., en kan dat zo maar ?
            http://offliberty.com

maar niet doorvertellen hé.
            BD2583BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d8b Bekijk bericht
              http://offliberty.com

maar niet doorvertellen hé.
              Bedankt, maar een beetje achterdochtig wat ik ben, is dit veilig qua beestjes?
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Bedankt, maar een beetje achterdochtig wat ik ben, is dit veilig qua beestjes?
                Ik gebruik deze tool vaak beroepsmatig. Ik ben AV technieker, één van de jobs die ik doe is AV ondersteuning voor congressen. Tegenwoordig hebben sprekers vaak een youtube link in hun presentatie. Als ik dit op voorhand weet, download ik de filmpjes dan via offliberty. De sprekers vergeten dat youtube filmpjes vaak beginnen met een commercial of dat de internetverbinding in hotels niet echt geweldig is. In beide gevallen zit de gehele zaal maar wat met z'n vingers in de neus. En het is uiteraard altijd de schuld van de AV technieker als er iets misgaat (ondanks herhaaldlijke verzoeken weken op voorhand om alle films of links naar films op voorhand te bezorgen)

Lang verhaal kort, deze tool heeft mij al vaak uit de s**t geholpen. Zulke tools bestaan al heel lang, maar youtube vind dit niet leuk (verlies van reklameinkomsten) dus zorgde youtube er meestal voor dat deze tools snel van het net verdwenen. Offliberty bestaat al een behoorlijk tijdje en blijft voorlopig overeind.

greetz,

Philippe
                BD2583BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d8b Bekijk bericht
                  Ik gebruik deze tool vaak beroepsmatig. Ik ben AV technieker, één van de jobs die ik doe is AV ondersteuning voor congressen. Tegenwoordig hebben sprekers vaak een youtube link in hun presentatie. Als ik dit op voorhand weet, download ik de filmpjes dan via offliberty. De sprekers vergeten dat youtube filmpjes vaak beginnen met een commercial of dat de internetverbinding in hotels niet echt geweldig is. In beide gevallen zit de gehele zaal maar wat met z'n vingers in de neus. En het is uiteraard altijd de schuld van de AV technieker als er iets misgaat (ondanks herhaaldlijke verzoeken weken op voorhand om alle films of links naar films op voorhand te bezorgen)

Lang verhaal kort, deze tool heeft mij al vaak uit de s**t geholpen. Zulke tools bestaan al heel lang, maar youtube vind dit niet leuk (verlies van reklameinkomsten) dus zorgde youtube er meestal voor dat deze tools snel van het net verdwenen. Offliberty bestaat al een behoorlijk tijdje en blijft voorlopig overeind.

greetz,

Philippe
                  Bedankt voor de info.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

ik heb de video net zelf gedownloaded, als je me je e-mail doorstuurt, stuur ik de video wel door via wetransfer.

mvg,

Philippe
                    BD2583BE

Comment

Working...
                    X