Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsored mails

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sponsored mails

Krijgen jullie ook ongevraagde mails waar geen datum/uur van verzending bij staat, maar gewoon 'sponsored' ?
    Ik heb een yahoo mailadres, en zelfs van yahoo zelf krijg ik dergelijke mails.
    In het vakje dat je kan aanvinken om te deleten staat de letter S (waarschijnlijk van sponsored) omrand door enkele sterretjes.
    Je kan het dus niet aanvinken om te deleten, en bijgevolg ook niet afzonderlijk verwijderen.
    Iemand raad ?
    Groetjes

Re: Sponsored mails

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Krijgen jullie ook ongevraagde mails waar geen datum/uur van verzending bij staat, maar gewoon 'sponsored' ?
    Nee
    Sponsered = Spam. Op mijn domein krijg ik zo nu en dan een mail waar geen datum/uur in staat maar als je de headers bekijkt staat er wel voldoende info in. Op mijn Yahoo nog nooit zoiets gehad mogelijk staat er in je settings ergens dat je dit soort mails wil ontvangen? Kijk dat steeds na of bij gratis services niet ergens een optie staat dat "3rd party mails" kunnen gestuurd worden.
    Net als bij gmail en hotmail is het uitzonderlijk dat een spammail in de reguliere box zit en niet bij spam.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Nee
      Sponsered = Spam. Op mijn domein krijg ik zo nu en dan een mail waar geen datum/uur in staat maar als je de headers bekijkt staat er wel voldoende info in. Op mijn Yahoo nog nooit zoiets gehad mogelijk staat er in je settings ergens dat je dit soort mails wil ontvangen? Kijk dat steeds na of bij gratis services niet ergens een optie staat dat "3rd party mails" kunnen gestuurd worden.
      Net als bij gmail en hotmail is het uitzonderlijk dat een spammail in de reguliere box zit en niet bij spam.
      Ik denk dat ik knipoog begrijp, maar er komen ook dergelijke mails van Yahoo zelf !!!
      Van zodra ik er eentje ontvang neem ik een print screen en post deze hier wel.

Hier is er reeds ééntje (en zoals je kan zien wordt deze zelfs niet als een email gezien - want inbox = 1)

Groetjes
      Last edited by Guest17; 20 november 2013, 13:26. Reden: Screen print bijgevoegd

Comment

Dat zijn reclameboodschappen die Yahoo daar plaatst. Dat zijn geen mails. Die krijg je te zien omdat Yahoo gratis is en ze toch ergens geld op moeten verdienen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
          Dat zijn reclameboodschappen die Yahoo daar plaatst. Dat zijn geen mails. Die krijg je te zien omdat Yahoo gratis is en ze toch ergens geld op moeten verdienen.
          Ik dacht reeds zo iets, maar het is toch behoorlijk vervelend.
          Maar ja, als het gratis is mogen we daar niet over klagen zeker .
          Groetjes

Comment

Als het je echt stoort, zou je een aparte client kunnen gebruiken die dan synchroniseert met yahoo, zoals thunderbird oid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
              Als het je echt stoort, zou je een aparte client kunnen gebruiken die dan synchroniseert met yahoo, zoals thunderbird oid.
              Vreemd. Volgens mij moet dat met op te lossen te zijn met je settings na te lijken. Vermoedelijk staat er ergens wel iets waar je een abonnement op hebt.
              Ik heb na al die jaren (>15 jaar) nog nooit gezien. Mogelijk helpt het gebruik van adblock en andere plugins in FF ook.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Working...
              X