Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobile Vikings: 10€/maand ...wie legt me één en ander even uit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mobile Vikings: 10€/maand ...wie legt me één en ander even uit

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Hoe lang geleden ? Ik lees her en der dat Base enorm verbeterd is qua 3G snelheid en dekking. In zoverre dat ik eraan denk over te stappen.
    Ik vrees dat 3G voor Proximus al een beetje folklore is geworden, ik denk dat ze daar nog weinig gaan in investeren.
    Dat is nu ongeveer 9 maanden geleden.
    Waarom zou Proximus stoppen met 3G uitbouwen?
    Heb ook nog geen 4G-connecties gezien in België (terwijl ik in Parijs wel regelmatig 4G verbindingen zag), dat vind ik wel vreemd...
    Iemand die wel 4G heeft gezien ergens in België?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Waarom zou Proximus stoppen met 3G uitbouwen?
      Omdat 4G de nieuwe melkkoe is. Waarom zou hun 2G zo totaal onwerkbaar zijn ?
      Ga maar eens naar een Proxi verkooppunt en luister wat ze zullen vertellen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb in het grootste deel van Leuven (binnen de ring) 4G als ik buiten ben, eenmaal binnen is de dataverbinding dikwijls vrij slecht. Dat is met een HTC One en Mobile Vikings. De 4G is ook snel, het hoogste dat ik al heb gehaald is 56 Mbps download en 25 Mbps upload.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Working...
        X