Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop energie Test-Aankoop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groepsaankoop energie Test-Aankoop

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Ik was bij Lampiris, kwam me toen goedkoop uit.
    Maar plots was er een mogelijkheid voor in te tekenen op een groepsaankoop en kwam Eneco goedkoper uit.
    Maar in de praktijk zijn hun facturen een stuk duurder... wellicht trek ik op mijn eindafrekening een stuk terug, althans dat hoop ik toch.
    Anders wordt het volgend jaar terug Lampiris
    Hier dezelfde ervaring: overgestapt van Electrabel naar Eneco gas & electriciteit (groepsaankoop via provincie) op 1/9/2012. Eind februari doet Eneco afrekening (dus gebaseerd op puur winterverbruik, met de strenge winter dus redelijk hoog verbruik). Gevolg: voorschotfactuur meteen de hoogte in. Ik heb gereageerd maar blijkt dat het enkel door tariefverhogingen kwam. Benieuwd wat de nieuwe afrekening zal geven in feb 2014.

Comment

Eneco heeft er ook een handje van weg om de mensen te proberen in het ootje te nemen.
      Ik ben klant bij Eneco sedert 1 december 2012.
      Dus ik had een afrekening verwacht nu per 1 december 2013.
      Wel, ik heb verkeerd gedacht, ze maken een afrekening op 21 oktober 2013.
      Wie dus niet goed naar de data kijkt en zou vergelijken met zijn vorige afrekening die bvb. wel een volledig jaar bedroeg, zou kunnen denken dat ze veel minder verbruikt hebben en dat Eneco dus heel wat goedkoper is dan hun vorige leverancier.....
      Goed gezien/geprobeerd van Eneco.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
        Hier dezelfde ervaring: overgestapt van Electrabel naar Eneco gas & electriciteit (groepsaankoop via provincie) op 1/9/2012. Eind februari doet Eneco afrekening (dus gebaseerd op puur winterverbruik, met de strenge winter dus redelijk hoog verbruik). Gevolg: voorschotfactuur meteen de hoogte in. Ik heb gereageerd maar blijkt dat het enkel door tariefverhogingen kwam. Benieuwd wat de nieuwe afrekening zal geven in feb 2014.
        Lampiris leverde mij dezelfde grap voor aardgas, hoor ... als het deze winter minder koud is dan heb ik Lampiris een kostenloze lening bezorgd!

Comment

Working...
        X