Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple ID beveiliging te goed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apple ID beveiliging te goed

Hallo,

Ik probeer een nieuwe iPad toegang te geven tot mijn Apple ID maar krijg nu twee vragen voorgeschoteld.
    Natuurlijk zijn dat twee vragen die ik destijds beantwoord heb, maar dat is lang lang lang geleden.
    Dus weet ik die niet meer. Al diverse dingen gezocht op het web maar krijg alleen maar te zien dat je die op nieuw kunt laten mailen.
    Er zou dus een knop moeten zijn met die optie, maar bij mij dus geen knop.
    Ik log dus in op mijn ID en ga dan ook naar die optie waar die vragen staan, het enige wat daar staat zijn die twee vragen.
    Ondertussen is mijn wachtwoord ook al gewijzigd omdat ik dacht misschien via die weg te gaan, en blijkbaar was dat niet de goeie keuze.
    Gevolg, een ander WW omdat je niet dezelfde kunt gebruiken.
    Moet ik daarvoor nu echt naar Apple gaan bellen om dat verandert te krijgen?
    Ondertussen ben ik ook al geblokt voor de komende 8 uur.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Re: Apple ID beveiliging te goed

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    Hallo,

Ik probeer een nieuwe iPad toegang te geven tot mijn Apple ID maar krijg nu twee vragen voorgeschoteld.
    Natuurlijk zijn dat twee vragen die ik destijds beantwoord heb, maar dat is lang lang lang geleden.
    Dus weet ik die niet meer. Al diverse dingen gezocht op het web maar krijg alleen maar te zien dat je die op nieuw kunt laten mailen.
    Er zou dus een knop moeten zijn met die optie, maar bij mij dus geen knop.
    Ik log dus in op mijn ID en ga dan ook naar die optie waar die vragen staan, het enige wat daar staat zijn die twee vragen.
    Ondertussen is mijn wachtwoord ook al gewijzigd omdat ik dacht misschien via die weg te gaan, en blijkbaar was dat niet de goeie keuze.
    Gevolg, een ander WW omdat je niet dezelfde kunt gebruiken.
    Moet ik daarvoor nu echt naar Apple gaan bellen om dat verandert te krijgen?
    Ondertussen ben ik ook al geblokt voor de komende 8 uur.
    Kan er van meespreken - is niet simpel
    Aan je Apple ID is een email-adres gelinkt, maar dat is louter pro forma.... want omdat ik sinds kort een ander email-adres heb, dacht ik dat ik dit ook bij Apple moest wijzigen....
    Ik had het beter niet gedaan....
    Ook soortgelijke problemen als bij jou, en van miserie maar van 0 af aan terug begonnen, met als resultaat dat ik natuurlijk mijn aangekochte apps kwijt was. ( gelukkig waren het er niet veel, maar soot, vroeger had je ten minste nog een CD-ke met al je programma's.

Kan dus zo direct niet helpen ( zelfs in de Apple store konden ze er niet aan uit.... ) maar ik wens je veel sterkte.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

De wereld van wachtwoorden en logins is niet meer leefbaar. Ik heb geleerd alles zoveel mogelijk te laten wat is. Heb ook al problemen ermee gehad in het verleden. Kan helaas hier ook geen positieve inbreng doen. Veel succes.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oké, bedankt alvast.
        Als ik iets meer weet laat ik het weten.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
        X