Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen mp3's afspelen van usb

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Problemen mp3's afspelen van usb

Onlangs heb ik een nieuwe autoradio geplaatst in mijn navara. Daar deze in staat is om mp3's af te spelen heb ik wat mp3's op een usb gezet. Maar wat blijkt deze werken niet. Als ik het eerste liedje aanklik start dit liedje. klik je op een ander liedje dan hoor je opnieuw hetzelfde liedje. Dit is zowel op de autoradio, computer, enz... Ik dacht eerste dat de usb een te grote capaciteit had (32Gb) maar op een kleine (256MB) is dit herzelfde probleem. Ik heb de usb al geformatteerd als FAT en ook al eens als FAT32 het probleem blijft.
    Weet iemand raad ?

Re: Problemen mp3's afspelen van usb

Ik heb een tijdje geleden al mijn CD's op de computer gezet als Windows Media Audio bestanden, een kopie van al die bestanden op een 32GB geheugenstick wordt zonder problemen weergegeven op mijn Sony autoradio.
    Het enige probleem is dat er veel teveel op staat, en dat het dan op die autoradio niet gemakkelijk is om dan de gewenste CD of het gewenste nummer terug te vinden.
    Als ik die geheugenstick in een andere computer steek, dan krijg ik wel alle mappen te zien, met de afbeelding van de hoesjes van de cd's er bij (de hoezen die niet te vinden waren via internet heb ik zelf ingescand).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door libie Bekijk bericht
      Onlangs heb ik een nieuwe autoradio geplaatst in mijn navara. Daar deze in staat is om mp3's af te spelen heb ik wat mp3's op een usb gezet. Maar wat blijkt deze werken niet. Als ik het eerste liedje aanklik start dit liedje. klik je op een ander liedje dan hoor je opnieuw hetzelfde liedje. Dit is zowel op de autoradio, computer, enz... Ik dacht eerste dat de usb een te grote capaciteit had (32Gb) maar op een kleine (256MB) is dit herzelfde probleem. Ik heb de usb al geformatteerd als FAT en ook al eens als FAT32 het probleem blijft.
      Weet iemand raad ?
      Mijn 32Gb (150 Mb vrij) USB stick in mijn Seat had ook zo'n probleem. Het is beter sinds ik alles in 1 map (root) heb gezet. Geen aparte mapjes per artiest meer dus.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Gelijkaardig probleem bij mercedes, daar wil em lange (trance) nummers niet helemaal af spelen, soms valt heel de boel gewoon uit.
        Ze hebben een firmwareupdate gedaan maar problemen blijven de zelfde.

Comment

Gelijkaardig probleem bij mercedes, daar wil em lange (trance) nummers niet helemaal af spelen, soms valt heel de boel gewoon uit.
          Ze hebben een firmwareupdate gedaan maar problemen blijven de zelfde.

Comment

Ik maak gewoon een mapje per album, en alles staat op een 8GB stick, en dat wordt zonder meer aanvaard door mijn autoradio.
            Maar ik vermoed dat je inderdaad in die richting moet zoeken (alles in een mapje of net niet). Ik vind het wel raar, tenminste als je uitleg klopt ("zowel op de autoradio, computer, enz…") dat die probleem zich ook voordoet op de computer.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
            X