Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

usb3 32gb ALDI MEM STICK.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• usb3 32gb ALDI MEM STICK.

Zaterdag zo een Memory stick INTUIX gekocht in de Aldi voor minder dan 20€
    32 GB 30 MB/sec. usb3
    Werkt verassend snel op een usb3 poort. Echt een aanrader.

Re: usb3 32gb ALDI MEM STICK.

Dank voor de mededeling, morgen eens kijken of ze nog voorradig zijn in het lokale filiaal.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

30mb/s??? Dan is die usb-3.0 wel enorme zever, en zir je nog steeds aan usb-2 snelheden... Mijn usb-3 32gb stick van 34 euro heeft een snelheid van 160mb/s, lijkt me veel interssanter voor fotografie.

Comment

Ik hoop wel dat je 160 MB/s bedoeld, en geen 160 mb/s : een MegaByte is niet hetzelfde als een millibit... .
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Ik hoop wel dat je 160 MB/s bedoeld, en geen 160 mb/s : een MegaByte is niet hetzelfde als een millibit... .
          Op de site van Aldi stond 30MB/sec. maar de werkelijke snelheid op een usb3 poort liggen een stuk hoger.

Zelf getest, een avi bestand van 900 MB kan je van schijf naar stick schrijven op juist geteld 19 sec. omgekeerd (van stick naar ssd) op 7 sec.

Dat is een stuk sneller dan aangegeven, hetzelfde op usb2 duurt 17 sec ipv. 7 sec op usb3

Comment

Working...
          X