Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet: TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm - ik dacht het niet ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet: TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm - ik dacht het niet ....

Yelo is in theorie heel plezant, maar ik heb op mijn digicorder momenteel misschien pakweg 30 opnames - daar is er maar één van die ik kan zien op mij iPad ( Elementary op Vier ).

Voor de andere programma's geeft Yelo de mededeling dat ze van de zender niet de rechten gekregen hebben om dit op een tablet te laten zien....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Telenet: TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm - ik dacht het niet ....

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Yelo is in theorie heel plezant, maar ik heb op mijn digicorder momenteel misschien pakweg 30 opnames - daar is er maar één van die ik kan zien op mij iPad ( Elementary op Vier ).

Voor de andere programma's geeft Yelo de mededeling dat ze van de zender niet de rechten gekregen hebben om dit op een tablet te laten zien....
    Dus eigenlijk kan je wel tv-kijken op je iPad?
    Maar zijn het de zenders die telenet de rechten niet geeft?

Dus...... wat is het probleem?
    Blijkbaar niet telenet.

door het iPad mini gebeuren, merk ik rondom mij weer een golf aan "laten we telenet maar is attaqueren".
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Re: Telenet: TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm - ik dacht het niet ....

Zoals Koeno al zegt, dit heeft niets met Telenet te maken maar met die zenders die de opname rechten niet willen vrijgeven voor dit systeem.

Als ik mij niet vergis, is dit omdat die zenders een soortgelijke service aanbieden via het Internet. Als ik het mij nog goed herinner. Er is zoveel te doen rond TV uitzendingen en het Internet dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

Blijkbaar niet telenet.

door het iPad mini gebeuren, merk ik rondom mij weer een golf aan "laten we telenet maar is attaqueren".
        Ik attaqueer niemand

MAAR...als ik bij ALDI een TV koop, en die valt tijdens de garantie-periode in panne, dan moet ik niet bij MEDION zijn voor mijn probleem, neen, ik moet bij ALDI zijn, omdat zij moeten instaan voor het product dat zij verkopen.

Ik vind dat Telenet dan beter die functie van OPGENOMEN PROGRAMMA'S te bekijken op je TABLET er dan beter uithaalt, want het aantal programma's die je wél kan bekijken, is quasi nihil.....

Gewoon TV kijken ( rechtstreeks dus ) op de tablet, werkt wél zoals het hoort. Daar geen klagen van.

Comment

Als ik die programma's "met een omweg" op MIJN MEDIAPLAYER / NAS zet, kan ik ze wél op mijn iPad of Galaxy Tab bekijken......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht

Blijkbaar niet telenet.

Allez, ge moogt anytime met mijne Ferrari rijden, maar ge moogt wél niet de straat op.....
            ( neen, en in't veld zal het zeker niet lukken )

Comment

Ik attaqueer niemand

MAAR...als ik bij ALDI een TV koop, en die valt tijdens de garantie-periode in panne, dan moet ik niet bij MEDION zijn voor mijn probleem, neen, ik moet bij ALDI zijn, omdat zij moeten instaan voor het product dat zij verkopen.

Ik vind dat Telenet dan beter die functie van OPGENOMEN PROGRAMMA'S te bekijken op je TABLET er dan beter uithaalt, want het aantal programma's die je wél kan bekijken, is quasi nihil.....

Gewoon TV kijken ( rechtstreeks dus ) op de tablet, werkt wél zoals het hoort. Daar geen klagen van.
              Euhm, wat een vergelijking??

Dus tv kijken op elk scherm: ik dacht het wel (je titel is dan misleidend).
              Opgenomen programma's zal van misschien MASSA'S zenders mogelijk zijn, toevallig niet die dat jij wilt niet

Allez, ge moogt anytime met mijne Ferrari rijden, maar ge moogt wél niet de straat op.....
              ( neen, en in't veld zal het zeker niet lukken )
              Met een ferrari moet je niet rijden, daarmee moet je vliegen: dus geef hier die sleutels
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Telenet maakt inderdaad héél veel blabla rond die Yelo maar ik heb nog nooit iets kunnen bekijken via Yelo want alles, maar dan ook alles is toevallig niet toegelaten.

De juiste reclame zou zijn "Neem van alle zenders elke dag iets op en met wat geluk kan je binnen het jaar één ding bekijken".

In elk geval vind ik het fors overroepen overal TV te kunnen kijken en de uitleg is ook zever.

Als ik met mijn Digicorder iets opneem en ik sluit dat nadien aan 100 75' TV's aan, dan kan ik op die 100 75" TV's mijn opnames bekijken ... maar als ik via mijn 8" tablet of 5" smartphone een opname wil bekijken dan heb ik geen toelating.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Working...
                X