Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaat Konijn ook spammen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gaat Konijn ook spammen?

Mij gaat het niet om konijn, maar gewoon omwille van het feit dat je moord en brand gaat schreeuwen omdat je na 4 jaar unsollicited mail krijgt. Zijn opzet is eenvoudig. Het e-mail adres heeft ie in principe niet meer nodig. Hij kan het adres dus gerust laten bouncen totdat het weer nodig is. Een auto-reply op dit konijn adres is ook een mogelijkheid, zelfs met de melding dat het sturen van junk mail in ons land verboden is, tenzij je expliciet je toestemming gegeven hebt. Om hiervoor nu konijn met de grond gelijk te gaan maken vind iker erover.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Om hiervoor nu konijn met de grond gelijk te gaan maken vind iker erover.

"Moord en brand schreeuwen"?? Dramaqueen!
      Dat jij dit "met de grond gelijk maken" noemt is er ook serieus over
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Je hebt blijkbaar geen idee...
        Ik heb mijn eigen domein en dus is een e-mailadres "aanmaken" gewoon bij registratie "iets" invullen. Je mag mij mailen met gelijkwat@mijndomein en dat komt in de catchall. Ik moet daar NIETS voor doen, ik moet sowieso een adres invullen bij registratie.
        Catchall is een mailbox waar niet bestaande adressen van een domein in terechtkomen het is dus niet zo dat ik steeds een mailbox met paswoord moet aanmaken. Enig verschil is als ik met een nieuw adres wil mailen, dan kopieer ik in mijn mailprg een standaard mailconfig (2 muisclicks) en edit ik even het verzend/reply-to adres. Even van identity (adres) wisselen is ook gewoon 2 clicks. Geen moeite dus.
        sorry dat ik geen idee heb. Veel succes met nutteloos opzetten
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
        X