Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raad gevraagd: Agressieve hond valt aan.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Raad gevraagd: Agressieve hond valt aan.

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Nochtans laat je jezelf ook goed kennen door hem direct over eenzelfde kam te trekken als mensen die vechthonden kweken...
    iemand een stamp tegen de schenen geven (en blijven herhalen) en dan als de persoon reageert hem verwijten dat hij agressief is??

Lees nog eens aandachtig door.
    Wie heeft als eerste op mijn antwoord gereageerd?
    insinueren uwer twege is ook overbodig. Als wapenbezitter ken ik de wet, maak u maar geen zorgen.

Comment

Pitbulls zijn niet dom, het zijn eigenlijk één van de slimste rassen die er zijn. Ze zijn wel niet zo slaafs gehoorzaam als n Mechelaar, Border Collie etc ...
      In de vs zijn er pitbulls die de meeste africhtingscertificaten in alle disciplines hebben, bv therapy dog, jachthond, speurhond, herdershond, Schutzhund, agility en dat allemaal in 1 hond ! Dat zie ik een Duitse Herder nog niet doen.

Dobermanns, Mechelaars en Dh's zijn in mijn ogen dikwijls angstbijters, heel nerveus, prikkelbaar en impulsief.

Een pitbull is over het algemeen een harde en dus stabiele hond.

Een pitbull zal niet zo snel bijten als bv een Dobermann als de peuter des huizes aan zijn oren of staart trekt.
      Last edited by johan de man; 12 november 2013, 11:02.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        Lees nog eens aandachtig door.
        Wie heeft als eerste op mijn antwoord gereageerd?
        insinueren uwer twege is ook overbodig. Als wapenbezitter ken ik de wet, maak u maar geen zorgen.
        Ik insinueer niets, ik stel vast. Verder maak ik mij altijd zorgen als iemand met een mes rondloopt.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Dat een pitbull geen stamina heeft wegens te zwaar, klopt ook niet. Een 'working' pitbull weegt 20 kilo voor n schofthoogte van 50 cm, dat is niet overdreven. De bully types zijn mi geen pitbulls.

De Duitse Herder van tegenwoordig heeft niet veel stamina, daarom dat men zelfs in Duitlsand overschakelt op Mechelaars.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Ik insinueer niets, ik stel vast. Verder maak ik mij altijd zorgen als iemand met een mes rondloopt.
            Moet je wat breder bekijken.
            De Belgische wetgeving is zo ingewikkeld dat de meeste politie agenten ze zelf niet kennen.
            Voor hun is het meest gebruikelijke dat je afstand doet van het wapen door te dreigen met een boete en/of sanctie's.
            Maar eenmaal dat je dat hebt gedaan, kan je dat wapen nooit meer terug krijgen.
            Als dat 'n mes is geef je dat beter af, want dat kan je goedkoop terugkopen.

Als het om vuurwapens gaat die echte collector items zijn is dat wel erg.
            'sinds 2006 is de wapenwet nogal verstrengt. Er is dan 'n minister die de serieuze sportschutter benadeeld en niet de illegale.
            In Brussel was dat zelfs niet de prioriteit om daar tijd aan te verspillen. AK47's in overvloed te krijgen en ik kan je verzekeren, onderschat dat kaliber niet.
            Heel veel mensen hebben toen hun waardevolle wapens ingeleverd, welke erfstukken waren en 'n paar honderd duizenden BF hebben gekost.
            In Antwerpen hebben ze de ingezamelde wapens dan onder tafel terug verkocht....door de politie.

Nu om terug te komen op "messen". Een mes is 'n survival tool van onschatbare waarde. Je moet dat wel leren gebruiken.
            Vraag eens aan je vrouw hoe ze jou eten zou kunnen klaarmaken zonder 'n mes?
            Dus 'n goede raad, blijf uit de keuken als je vrouw aan het eten begint en je hebt toevallig 'n discussie

In 2008, oktober was het de laatste kans om zelfs al je wapens legaal te bezitten opnieuw aan te melden bij de Gouverneur. Wapens die ik meer als 30 jaar legaal had.
            Theoretische examens en praktische proeven hebben vele moeten doen om hun wapens te mogen houden. Ik heb dat niet moeten doen.
            Ik ben sportschutter van 1976.
            Na het steek accident in die school hebben de blanke wapens, waaronder messen dan nog maar eens aangepast in 2012.
            Alle messen mag ik bezitten, maar sommige niet dragen. Ik heb ook 'n echte Katana, Bowie knife etc.
            Moest je duiker zijn en ze vinden in je auto bij je spullen 'n duikers mes, zullen ze daar geen problemen mee hebben. Dat is standaard uitrusting. (Survival). Neem dat niet mee op café.
            Ben je 'n campeerder en je hebt 'n mes bij zullen ze daar ook problemen mee hebben.
            Zit je in 'n trein en je hebt 'n mes bij in je tupperware box met fruit, heb je ook 'n reden.
            Ik kan zo nog verder gaan...er moet 'n aanvaardbare rede zijn waarom je dat bij hebt.
            Bij mijn boswandelingen heb ik dat vaak gemist.
            Maar er is geen haar op mijn hoofd, er aan denkt om 'n mes te dragen als ik naar 'n feest of etentje ga. Dat is hopelijk in de menu inbegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              maar ik hou het wel kort. grt,bouk.
              "Wordt het tòch nog gezellig ... reeds!"
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                "Wordt het tòch nog gezellig ... reeds!"
                Sjef van Oekel.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X