Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gebeurt er wanneer men een natte handdoek uitwringt in gewichtloze toestand .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat gebeurt er wanneer men een natte handdoek uitwringt in gewichtloze toestand .

Mooi staaltje van oppervlaktespanning van vloeistoffen. KLIK

Re: Wat gebeurt er wanneer men een natte handdoek uitwringt in gewichtloze toestand .

Prachtig om zien
    had geen flauw benul van wat er ging gebeuren
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Re: Wat gebeurt er wanneer men een natte handdoek uitwringt in gewichtloze toestand .

Had ik al gezien, maar blijft leuk om te zien

Wel zot hoe ze zon handhoekjes zo compact kunnen opvouwen... Zou ons ws wat plaats besparen als we onze handdoeken ook zo konden 'opplooien'
      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

Comment

Ik heb alles verwacht maar niet dat.
        @Michiel, wij hebben zo ooit op het INW een zakdoek samengeperst met een pers voor het maken van pastilles voor spectroscopie (25 ton per cm2 of zoiets). Ik heb er 14 dagen aan geprutst op dat harde klompje weer los te krijgen. En mijn vrouw heeft ontdekt hoe je een brood drastisch compacter kan maken (vacuummachine )

Comment

die handdoekjes vind je in kinderwinkels (bart smit...) daar schrijven ze dan dat je handdoekje "groeit" als je het in het water gooit.
          Het is best wel leuk maar verwacht er niet meer van dan een dun doekje... net zo groot en zo dun als die die je in de video ziet. Alleen met meestal nog een mooi diertje op geprint

Tom
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Ik zie dit nu pas. Fascinerend! Bedankt voor de link!

Walter
            D850

Comment

Erg fascinerend, wel grappig hoe die micro in het rond vliegt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                die handdoekjes vind je in kinderwinkels (bart smit...) daar schrijven ze dan dat je handdoekje "groeit" als je het in het water gooit.
                Het is best wel leuk maar verwacht er niet meer van dan een dun doekje... net zo groot en zo dun als die die je in de video ziet. Alleen met meestal nog een mooi diertje op geprint

Tom
                Wij zijn zo ooit in IJsland onze handdoeken vergeten voor een sauna on the rocks. Er zat niet veel beter op om vaatdoeken te kopen in het dichtstbijzijnde winkeltje.
                Het lukt maar er is toch wel handiger dan dat.
                Met mijn MSR-handdoek die in mijn broekzak past lukt dat wel nog zeer behoorlijk moet ik zeggen.

Comment

Working...
                X