Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: website

Ikke zit bij pcextreme.nl

38EUR (en enkele centjes) voor 25GB met 153600MB aan data verkeer inclusief nen .be domeinnaam...
    Ik kan er ni voor sukkelen denk ik dan
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Een voordeel van iets als one.com is dat je site dan bv. www.kirstendl.be had kunnen heten.
      Eerlijk gezegd, ik had iets anders in gedachten...

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Dat is uiteraard de goedkoopste oplossing, maar de ruimte is niet zo groot en de mogelijkheden beperkt (een PHP/mySQL kan je bv. niet gebruiken).
      Groot genoeg voor hetgeen ik ermee wil doen. Die mogelijkheden, zijn die echt nodig dan ?
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Of PHP/mySQL nodig is?
        Dit is vooral handig als je een pakket gaat draaien die PHP en een database nodig hebben. Wil je zelf met bijvoorbeeld HTML een website maken dan is dit niet echt nodig.

Persoonlijk vind ik een CMS/blog pakket beter te onderhouden, maar plaatsen/bijwerken van content is makkelijker. Je opent de editor van je CMS/blog pakket bijvoorbeeld Wordpress en je tikt je artikel en slaat deze op. Wil je achteraf nog aanpassingen doen foto of video bij plaatsen dan open je artikel in de editor en wijzigt het artikel. Dit alles zonder kennis van HTML/CSS.

Het opzetten van een CMS/blog is ook niet moeilijk tenzij je de standaard gratis templates niet geschikt vind voor je zelf. Dan zul je zelf aan de slag moeten gaan om een template aan te passen. Er zijn ook betaalde templates waar je ondersteuning krijgt om de aanpassingen te maken. Prijzen verschillen van paar euro tot boven de 100 euro. Ervaring leert dat de meeste met een gratis template en en geduld een heel eind komt.

Zeker als je vaker content plaatst/bijwerkt kan een CMS/blog een verademing zijn. Je hoeft dan geen nieuwe pagina te bouwen in bijvoorbeeld HTML. Je gebruikt de text editor van je CMS pakket en je drukt op de knop publiceren en artikel staat online.

Verder bied bijvoorbeeld Wordpress de mogelijkheid om te werken met plug-ins om zo makkelijk extra functionaliteit toe te voegen aan je website. Gastenboek, contact formulier, foto album, videos toevoegen, optimalisatie voor zoekmachines etc.

Veel houting providers bieden een 1 druk op de knop installatie, zoals ongekend.nl. deze host kost 30 euro per jaar inclusief domein, maar er zijn meerdere houting providers die deze optie bieden (standaard in het pakket zonder extra kosten)

Comment

Ik gebruik zelf een template van 4ormat, gewoon omdat ik zelf geen tijd / interesse heb om een hele website te bouwen. Logo's, buttons en ander beeldmateriaal is echter wel van mij afkomstig.

( www.sander-photography.eu )
          Met vriendelijke groet,
          Caltson
          Sander Photography Official website

Comment

one.com is de max.. kost het eerste jaar wat meer ( iets van een 32 euro dacht ik) maar dan vanaf het volgende jaar 28 euro, endat voor 5 Gig. En kwa service ( via de chat, ben ik steeds direct geholpen bij een probleem )
            vroeger wat op telenet gedraai, maar 50 Mb.. is wel direct vol. En kwa alliassen ( email ) , vlotte transfer, en gebruik, ga daar niet meer van weg

Comment

ik ga volgende week bij one.com een domein aankopen, en dan werken met een template. voor 35 euro/jaar valt goed mee.
              bij fotoport.nl zou het mij 98 euro/jaar zijn vind ik persoonlijk wel zeer veel. nu heb ik daar een gratis versie lopen
              Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Comment

en ken je niemand met ne site van one.com ??? want als je het blad onderaan invult, dan krijgt die gast levenslang 3GB gratis, en als jij dan de volgende keer, iemand kent die ne one.com wilt... ... heb jij 3GB gratis...
                8 Gb voor dezelfde prijs

Comment

Voor 40 dollar per jaar (minder dan 35 euro) heb je bij Smugmug een "basic" abonnement.

http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

bij one.com kost het het 1ste jaar 34 euro, en vanaf het volgende jaar 28 euro... dus gene smugmug voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      bij one.com kost het het 1ste jaar 34 euro, en vanaf het volgende jaar 28 euro... dus gene smugmug voor mij
                      Er is bij Smugmug geen upload en download limiet, je moet alleen maar de foto's uploaden (je kan er ook filmpjes op zetten).
                      Ik ken niets van websites, daarom kies ik voor de gemakkelijkste oplossing.
                      Als ik aan iemand moet vragen om voor mij een website in elkaar te steken, en die te onderhouden, dan ben ik veel meer geld kwijt dan bij Smugmug.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

Comment

@ scherpie, zelf hebben we al een website lopen bij one.com. Ik zal het wel horen wat we krijgen als we een 2e domein kopen
                        Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Comment

je moet het wel aanvragen ( voor je hem koopt !!) , is zo een "loyalty" gift, dus iemand moet jou een one.com site aanbevelen....
                          Dus je logt in je config.scherm, en onderaan : Referral programma. Anders krijg je dt niet !!

Comment

Working...
                          X