Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vloeibaar goud dus INKT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vloeibaar goud dus INKT

Best hier de discussie startten he

Ik kocht vroeger vooral bij KHL vervang inkt voor mijn canon IP4500 en epson R220 en natuurlijk die oude hp 950c
    Die drie zijn nu kapotski en een nieuwe canon is in de plaats gekomen de MG5350 dit omdat ik ook soms een cd tje bedruk.

Maar waar haalt men het goedkoopste goud als je originele cartridge gaat gebruiken
    Heb al verschillen gezien van 5 € per cartoughe op een CLI 526 Y/M/C/BL en de CLI- 525 PGBK .

Nu ben ik eens op Ebay gaan neuzen en daar zijn de prijzen nog scherper.
    Zijn er hier die via Ebay inkt aankopen of ergens anders als het originele moet zijn?
    Vond ook al adressen in Duitsland waar ze vervanginkt aanbieden met chip voor maar 3€ per cartoughe.
    De orginele draaien rond de 10€ per cartoughe en de vervanginkt met chip gemiddels 4 a 5 €

Het is crysis he dus zoek ik de goedkoopste maar ook eentje die men kan vertrouwen met de kwaliteit van de geleverde inkt.

Re: Vloeibaar goud dus INKT

Toen ik mijn huidige printer kocht heb ik er eerst gezocht naar printers waarvoor er al een mogelijkheid bestond om de inktpatronen te hervullen, daarom heb ik toen een Epson P50 gekocht.
    Daarvoor waren er toen al lege inktpatronen beschikbaar met een auto-reset chip.
    Voor de meeste Canon printers had je toen een chip-resetter nodig (ik weet niet of dat nu nog zo is).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Weet het ook niet maar bij mijn vorige canon de ip4500 was het zo dat als ik de 5de maal van inkt wisselde ik de chip van de eerste keer kon herbruiken.
      Zonder gebruik te maken van een resetter.
      Dus ik had constant 5 inkt sets in huis, of dat nu nog gaat weet ik nog niet maar wil het wel testen als ik eens zover ben.

Comment

Ik koop nog steeds hier, vlak bij de deur.
        Bestel hier jouw kwalitatieve inktpatronen & toners aan de beste prijs ! In voorraad en vandaag verzonden.

De Duitse winkels heb ja al gevonden
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik koop nog steeds hier, vlak bij de deur.
          Bestel hier jouw kwalitatieve inktpatronen & toners aan de beste prijs ! In voorraad en vandaag verzonden.

De Duitse winkels heb ja al gevonden
          Dat is ook waar ik het bestel Theo
          Snelle levering, maar mijn laatste bestelling had wat last met de chips.
          Heb toen de bestelling terug gestuurd en kreeg een nieuwe lading.
          Bleek achteraf dat de chips er niet correct op waren geplaatst.

Maar ik twijfel nu een beetje omdat ik ook niet al te veel print of ik niet beter ben met de originele inkt.
          Laat de meeste van mijn foto's afdrukken door fotogoed (meestal al in boekvorm en een deel in wenskaarten)
          Dit om mij niet met teveel werk op te zadelen aan kosten voor inkt en papier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            Dat is ook waar ik het bestel Theo
            Snelle levering, maar mijn laatste bestelling had wat last met de chips.
            Heb toen de bestelling terug gestuurd en kreeg een nieuwe lading.
            Bleek achteraf dat de chips er niet correct op waren geplaatst.

Maar ik twijfel nu een beetje omdat ik ook niet al te veel print of ik niet beter ben met de originele inkt.
            Laat de meeste van mijn foto's afdrukken door fotogoed (meestal al in boekvorm en een deel in wenskaarten)
            Dit om mij niet met teveel werk op te zadelen aan kosten voor inkt en papier.
            Erg veel printen doe ik ook niet meer

En je verliest wat inkt als je de printer na een tijdje weer gebruikt.
            Maar ik ben niet van plan om nog dure inkt te kopen.
            Die inkt zal misschien iets zijn zoals met de benzine of de mazout.
            Verschillen merken aan dezelfde ton
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Erg veel printen doe ik ook niet meer

En je verliest wat inkt als je de printer na een tijdje weer gebruikt.
              Maar ik ben niet van plan om nog dure inkt te kopen.
              Die inkt zal misschien iets zijn zoals met de benzine of de mazout.
              Verschillen merken aan dezelfde ton
              hahahhahahahaha
              Diesel is een mattrix printer van vroeger
              Super de eerste inktjet
              En loodvrij is wat we nu gebruiken
              Maar wat als je op stroom rijd ?????

Maar de originele zijn toch duur he overal waar ik zoek zijn het klompjes vloeibaar goud.
              Je kan al beter en printer kopen van 50 € en als ze op zijn een nieuwe halen

Comment

Pfff, ik heb me destijds als fotokopiemachine een deskjet laten aanpraten ipv een laser. Veel spijt van gehad, in de eerste plaats wat het inktverbruik betreft.
                Alle 5 voeten is er wel een cartridge leeg.
                Veel goede ervaringen met de service van inkt123.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                  Je kan al beter en printer kopen van 50 € en als ze op zijn een nieuwe halen
                  Inderdaad, met een starterset waar je 10 vellen foto's of 100 vellen tekst mee kan printen, zal je ook wat kosten.

Hier een Epson stylus Pro (A2+) een setje inkt (8X220 ml.) kost ongeveer 600€. Is kleine 350€ per liter, inderdaad vloeibaar goud.
                  Last edited by Guest42; 26 oktober 2013, 11:49.

Comment

Als ik een inkjetprinter koop let ik vooral of er refillable patronen er voor beschikbaar zijn. Verder let ik op om geen onnodige firmware-upgrades door te voeren (De printerfabrikanten weten dat er alternatieve patronen worden gebruikt en met deze geniepige firmware-upgrades worden deze chips onbruikbaar gemaakt) en let ik er ook op om te kijken of de printer voorzien kan worden met een afvalinktflesje, zodat de inwendige inktkussen zo lang mogelijk proper blijft (vooral mogelijk bij Epson).

Ik heb voor het kantoorwerk nu een Epson WF-7525 met refillable patronen en de printkosten zijn gewoon verwaarloosbaar met OCP pigmentinkt. Licht- en watervaste afdrukken tegen een fractie van de prijs van originele patronen. Er zit een uitneembare inktafvaltank in, die ik zelf eruit kan halen en kan vervangen, zodat een dure gang naar het Epson servicecenter wordt bespaard. En ik weiger om firmware-upgrades uit te voeren, met het gevaar dat mijn refillables onbruikbaar worden.
                    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

350€ per liter
                      Hoeveel taks moet vadertje staat daarvan hebben ???

Ik ga zelf inkt maken geloof ik, wat hebben we nodig ???
                      Zal het aan Piet H. vragen die weet het wel
                      En wat hebben we geleerd vandaag ???
                      Stap 1 de printer kost niks
                      Stap 2 de inkt is duur
                      Stap 3 koop alternatieve inkt voor je beestje
                      Weeral wat bijgeleerd van Piet

Comment

Als ze maar niet in de soep draait.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                        X