Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Totalement gaga, waar zijn ze mee bezig ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Totalement gaga, waar zijn ze mee bezig ?

Zojuist bij de post : een papier waarin mijn vrouw een erkenning als logopediste moet aanvragen. Er is een bewijs nodig dat ze destijds 600 stage-uren heeft geklopt. Dat staat op haar diploma maar dat is niet genoeg, er is ook een overzicht nodig. Een afwijking kan worden bekomen indien ze alle behandelingen van de 3 jaar voor 1994 kan indienen.

Klein detail : mijn vrouw is afgestudeerd in 1979 en werkt sindsdien als logopediste, het grootste deel zelfstandig. Bestaat het HRIPB in de De Pintelaan Gent nog ??? Neen, is 10 jaar geleden gefuseerd, we vinden de naam niet meer terug
    Neem daarbij nog dat dit dateert van voor de computer. Alles staat dus op papier . Zoek maar eens naar het papier

Voor mij is dit een vorm van administratieve pesterij. Pure Kafka.
    Ik weet nog wel iets : ik stel voor dat alle diploma's waarbij alle proffen die destijds hebben getekend overleden zijn nietig verklaard worden. Deze diploma's moeten gehervalideerd worden. Je kan een vernieuwd diploma kopen met de handtekeningen van nog levende proffen voor de som van 1000 €.

Waar zijn ze godv. mee bezig ?????

Re: Totalement gaga, waar zijn ze mee bezig ?

Mijn echtgenote heeft het grootste deel van haar "werkend leven" doorgebracht op het HRIPB. Nog voordat het zo noemde.
    Wij zijn er zeker van dat u met uw vraag terecht zou moeten kunnen op volgende coördinaten:

Hogeschool Gent - Departement Gezondheidszorg - Vesalius
    Keramiekstraat 80
    9000 Gent.

Het emailadres van het secretariaat van deze dienst is zeker terug te vinden op het internet.
    Of u daarmee geholpen bent zal in hoge mate afhangen van de goodwill van wie uw contactpersoon daar wordt.

Mvg
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Zojuist bij de post : een papier waarin mijn vrouw een erkenning als logopediste moet aanvragen. Er is een bewijs nodig dat ze destijds 600 stage-uren heeft geklopt. Dat staat op haar diploma maar dat is niet genoeg, er is ook een overzicht nodig. Een afwijking kan worden bekomen indien ze alle behandelingen van de 3 jaar voor 1994 kan indienen.

Klein detail : mijn vrouw is afgestudeerd in 1979 en werkt sindsdien als logopediste, het grootste deel zelfstandig. Bestaat het HRIPB in de De Pintelaan Gent nog ??? Neen, is 10 jaar geleden gefuseerd, we vinden de naam niet meer terug
      Neem daarbij nog dat dit dateert van voor de computer. Alles staat dus op papier . Zoek maar eens naar het papier

Voor mij is dit een vorm van administratieve pesterij. Pure Kafka.
      Ik weet nog wel iets : ik stel voor dat alle diploma's waarbij alle proffen die destijds hebben getekend overleden zijn nietig verklaard worden. Deze diploma's moeten gehervalideerd worden. Je kan een vernieuwd diploma kopen met de handtekeningen van nog levende proffen voor de som van 1000 €.

Waar zijn ze godv. mee bezig ?????
      Vreselijk ja, de deur wordt wagenwijd opengezet voor de antipolitiek.

Walter
      D850

Comment

Wacht, het vervolg is er ook al.
        Logopedisten met een erkend Riziv-nr (waaronder mijn vrouw) zijn vrijgesteld. Al deze logopedisten staan op het internet en het zijn er nogal wat. Er zijn honderden brieven gestuurd voor niks want Jomme Dockx heeft niet de moeite gedaan om dat na te trekken en Jomme heeft wél een computer, tenminste dat hoop ik.
        En het mooiste : er staat ook een vraag om die logopedisten die illegaal werken te melden.

Meer moet dat ziet zijn.

Comment

Jawadde zeg.
          Geen wonder dat in dit land bandieten vrijuit gaan omwille van procedurefouten...
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Waar zijn ze idd mee bezig.
            Het lijkt wel dat ze de kleine man meer en meer gaan "pakken".

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            ....
            Logopedisten met een erkend Riziv-nr .... zijn vrijgesteld....
            Stond dat in die brief vermeld?

Comment

Working...
            X