Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoppen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stoppen

het gebeurt bijna elke dag dat een of ander forumlid meldt ermee te stoppen... om dan toch niet te stoppen, met stoppen bedoel ik stoppen met fotograferen, stoppen met posten, stoppen met het forum tout court, enz....
    weet iemand wat de bedoeling hiervan is ... ikzelf heb zo mijn idee
    laat jullie maar gaan
    mvg
    spikkesenior
    nikon coolpix s9100

Re: Stoppen

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    het gebeurt bijna elke dag dat een of ander forumlid meldt ermee te stoppen... om dan toch niet te stoppen, met stoppen bedoel ik stoppen met fotograferen, stoppen met posten, stoppen met het forum tout court, enz....
    weet iemand wat de bedoeling hiervan is ... ikzelf heb zo mijn idee
    laat jullie maar gaan
    mvg
    spikkesenior
    En dat is ???? Laat je maar gaan .
    U spreekt van bijna elke dag, maar ik heb dit nog maar zelden gelezen.
    Ikzelf stop een paar keer per jaar met posten, soms weken soms maanden.......omwille van vakantie, omwille van het feit hier niet al te verslaafd aan te geraken en anderen zullen ongetwijfeld ook hun (andere) redenen hebben.
    Wie zijn wij om ons daar mee te bemoeien ? Ik heb het niet moeilijk met iemand die stopt, wel met iemand die dan achteraf zonder boe of ba terugkomt..... maar daar moei ik me ook niet mee.
    Wat ik dan wel eens durf, is schrijven "heb ik niet ergens gelezen dat u......."
    Groetjes
    Last edited by Guest17; 23 oktober 2013, 11:12.

Comment

het gebeurt bijna elke dag dat een of ander forumlid meldt ermee te stoppen...
      Elke dag zie ik het hier toch niet gebeuren.

weet iemand wat de bedoeling hiervan is
      gebrek aan aandacht?

... ikzelf heb zo mijn idee
      Ik ben ook curieus

Comment

waar haal je dat nou vandaan Eddy...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          waar haal je dat nou vandaan Eddy...?
          grt,bouk.
          Bouk, ik schrijf niet dat ik dat op Bd haal... Er zijn ook nog andere fora waar die info kan gehaald worden, maar terloops, waar zijn dama, vinnydizzy, roland cuyoers, gno.... En ik vergeet er een aantal.
          De actieve leden staan nu op een goede 4000 terwijl dat een tijd geleden het dubbel was....

Mvg
          Eddy
          nikon coolpix s9100

Comment

Bouk, ik schrijf niet dat ik dat op Bd haal... Er zijn ook nog andere fora waar die info kan gehaald worden, maar terloops, waar zijn dama, vinnydizzy, roland cuyoers, gno.... En ik vergeet er een aantal.
            De actieve leden staan nu op een goede 4000 terwijl dat een tijd geleden het dubbel was....

Mvg
            Eddy
            Aha, maar in je aanhef kon ik niet uitmaken dat het ook of ook om andere fora ging/gaat.
            Hier op BD zal het eerder zelden zijn zeker.
            En deze die jij opnoemt ken ik geeneens........ allemaal mannen/vrouwen van Beoordeling of Showcase misschien (waar ik niet of hééél zelden toef of kijk, sorry) ?
            En wie kan dat volhouden, bijna dagelijks gaan fotograferen en hier of op een ander eindeloos foto's blijven plaatsen......ik moet nu reeds een paar onderbrekingen per jaar inlassen, ik loop namelijk ook niet dagelijks met dat ding rond mijn nek hé .
            Ik heb het hier reeds geschreven, moest ik dat doen, dan vrees ik dat mijn wederhelft het geen 38 jaar zou volgehouden hebben met mij.
            Misschien werden die welke je noemt wel allemaal voor een dilemma gesteld, verder ganse dagen fotograferen, of............
            Groetjes

Comment

..... maar terloops, waar zijn dama, vinnydizzy, roland cuyoers, gno.... En ik vergeet er een aantal.
              allemaal deze week nog actief hoor.
              kijk eens op hun profiel..!
              sommige hebben zelfs een comment gegeven in een door jou gestart topic..!!
              grt,bouk.
              Last edited by bouk; 23 oktober 2013, 14:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                allemaal deze week nog actief hoor.
                kijk eens op hun profiel..!
                sommige hebben zelfs een comment gegeven in een door jou gestart topic..!!
                grt,bouk.
                Tsja dan wordt de vraag van spikkesenior nog onbegrijpelijker........ .
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Tsja dan wordt de vraag van spikkesenior nog onbegrijpelijker........ .
                  leeftijd....?
                  hebben wij jonkies gelukkig nog geen last van.
                  grt,bouk.

Comment

Mvg
                    Eddy
                    Een dom vraagje

Actieve leden zijn dat die die een BD nummer hebben en leden zij die een account hebben? Want dan moet ik nog even wachten tot eind van het jaar om actief lid te worden.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Of hoe een forumlid zonder dit te melden met andere woorden dezelfde richting uitgaat.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Of hoe een forumlid zonder dit te melden met andere woorden dezelfde richting uitgaat.
                        ..;en sinterklaas bestaat echt….
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          ..;en sinterklaas bestaat echt….
                          en een zwarte Piet hoort zwart te zijn.
                          grt,bouk.

Comment

Dat ze de rollen eens omdraaien laat de sint door de schouw kruipen en de piet op het paard.
                            Dus een zwarte sint en witte piet

Ik ben gestopt.........met fotokes maken het is winter he en dan doe ik mijn winterslaapje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                              Dat ze de rollen eens omdraaien laat de sint door de schouw kruipen en de piet op het paard.
                              Dus een zwarte sint en witte piet

Ik ben gestopt.........met fotokes maken het is winter he en dan doe ik mijn winterslaapje
                              Weinig kans op slagen Bompie
                              De CAO's moeten dan aangepast worden en dat zorgt meestal voor miserie.
                              Stel je voor dat elke Piet een paard wil?
                              Stel je voor dat de Sint en zijn helpers gaan staken?
                              Héél het land op zijn kop; ouders met ontroostbare kinderen.
                              Media die gif spuien; niet alleen harde discussies in ons parlement maar ook in het Vaticaan.

6 december zal nooit meer zijn wat het was maar grauw, leeg en depressief.
                              Geen heerlijke geur meer van verse speculaas, ik moet er niet aan denken.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X