Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Q-Park Charleroi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Q-Park Charleroi

Iemand ervaringen met deze parking nabij luchthaven Charleroi?
    Is Lockpark (beveiligde parking) toegankelijk voor hogere wagens zoals een opel vivaro, renault trafic,..? Ik vind de maximale hoogte voor deze parkings niet.
    Indien niet, hoe zit het met de veiligheid op de niet beveiligde parkings - P1, P2?
    Al doende leert men...

Flickr

Re: Q-Park Charleroi

Le Parking Charleroi Low Cost propose 420 places de parking, partagées entre un parking souterrain et un grand parking extérieur, sécurisé et protégé par une barrière d'accès et un système de télésurveillance. Tous types de véhicules sont acceptés (voitures, motos et camions) mais si vous souhaitez vous garer dans le parking souterrain, vous devrez tenir compte de la hauteur limite de 2.20 mètres.

Ik ben daar ondergronds geweest met mijn Jeep Cherokee (hoogte: 1.875mm ) en heb nooit het gevoel gehad dat de wagen te hoog was. (In tegenstelling tot vele andere parkings).
    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      http://www.parkvia.fr/fr-FR/parking-...leroi-low-cost
      Ik ben daar ondergronds geweest met mijn Jeep Cherokee (hoogte: 1.875mm ) en heb nooit het gevoel gehad dat de wagen te hoog was.
      Bedankt voor die Franse quote, had ik niet gevonden. 2,2 zou voldoende moeten zijn. 2,1 gaat normaal net, maar is wel eng. 1,875 is nog net wat lager

Zal pas helemaal op mijn gemak zijn als hier effectief ook iemand zou zijn die met zijn busje gaan parkeren is in de lockpark
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Bedankt voor die Franse quote, had ik niet gevonden. 2,2 zou voldoende moeten zijn. 2,1 gaat normaal net, maar is wel eng. 1,875 is nog net wat lager

Zal pas helemaal op mijn gemak zijn als hier effectief ook iemand zou zijn die met zijn busje gaan parkeren is in de lockpark
        Telefoneren is meestal al voldoende voor de juiste inlichtingen
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Telefoneren is meestal al voldoende voor de juiste inlichtingen
          Dat had ik zeker gedaan mocht ik een telefoonnummer hebben . Vind niks terug op website
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Is in beheer van :

ParkVia Nederland
            020-7190785
            admin@parkvia.nl

even een chatje en daar heb je het...
            [QUOTE][

Welcome, please wait...
            (Nederlands)

Chat with Hannah H..
            Hannah H.: Goedemiddag, hoe kan ik u helpen?
            marie-anne: goede namiddag. Ik heb een vraagje over de parking op Charleroi-airport.
            marie-anne: Hoe hoog mag je wagen zijn om daar binnen te rijden aub?
            Hannah H.: Dat verschilt per parkeerterrein. Voor buiten parkeren is er geen restrictie, maar bij binnenparkeren is de restrictie 2m.
            marie-anne: het is voor ondergronds/binnen- parkeren
            marie-anne: dankuwel voor de info!
            Hannah H.: Alstublieft!
            marie-anne: prettige namiddag nog!
            Hannah H.: En u een fijne reis!
            marie-anne: danku
            /QUOTE]
            Last edited by marie-anne; 22 oktober 2013, 15:17.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Ik heb mijn wagen al een paar keer op onderstaande parking achtergelaten. Geen klagen, integendeel. Je wordt na afleveren van je auto direct naar de luchthaven gebracht. En bij de terugkeer, eenmaal de bagage in je bezit of indien je zonder reist bij de landing een sms sturen en tegen dat je aan de afsrpaakplaats bent staat de chauffeur je op te wachten. De parking ligt op de industriezonde naast de luchthaven en staat overdekt.

Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                Hannah H.: Dat verschilt per parkeerterrein. Voor buiten parkeren is er geen restrictie, maar bij binnenparkeren is de restrictie 2m.
                Ooh bedankt Ik vind dat dus niet eh. Had email gestuurd, maar daar krijg ik dus geen reactie. De wagen kan dus niet in de ondergrondse - Dat wordt dan buiten parkeren, maar wat als ik geen plek zou hebben.
                Man wat heb ik daar een stress voor...

Iedereen zegt dat ik me daar geen zorgen moet in maken, maar doe het toch. Wij hebben niet een 'gewoon' personenautootje Ik denk dat ik 3 uur voordien doorga (is 1 uur rijden normaal, al weet ik ook niet wat de file geeft vanuit brussel).

Nog mensen met ervaring met de parking aan de luchthaven zelf?
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                  Ik heb mijn wagen al een paar keer op onderstaande parking achtergelaten. Geen klagen, integendeel. Je wordt na afleveren van je auto direct naar de luchthaven gebracht. En bij de terugkeer, eenmaal de bagage in je bezit of indien je zonder reist bij de landing een sms sturen en tegen dat je aan de afsrpaakplaats bent staat de chauffeur je op te wachten. De parking ligt op de industriezonde naast de luchthaven en staat overdekt.

http://www.parking-aeroport-charlero...-charleroi.php
                  bedankt
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Je hebt daar altijd plek!
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
                    X