Ik heb een draadloze HP laserprinter die perfect werkte tot op het moment dat ik moest vaststellen dat er iemand op mijn (onbeschermde) Wifi ADSL zat.
Paswoord ingevoerd en sindsdien : noppes draadloos.
Later een inkjet bijgekocht voor mijn vrouw : alles OK tot een welwillende technieker na een telefoonpanne hier een BBOX3 heeft geplaatst (en geïnstalleerd gratis en voor niks).
Sindsdien is het gedaan met draadloos printen, niet met Windows, niet met iMac.
Eén van de ICT-mannen zei me dat de printer mijn wachtwoord moet kennen maar kon me verder ook niks vertellen.
Wie kan me wat wijzer maken want met draad is alles OK.
Ik heb even gedacht dat de Wifi- functie van de laser het had begeven (iMac vindt hem ook niet) maar het zou toch wel een enorm toeval zijn dat hij net op dat moment had begeven.
Paul
Paswoord ingevoerd en sindsdien : noppes draadloos.
Later een inkjet bijgekocht voor mijn vrouw : alles OK tot een welwillende technieker na een telefoonpanne hier een BBOX3 heeft geplaatst (en geïnstalleerd gratis en voor niks).
Sindsdien is het gedaan met draadloos printen, niet met Windows, niet met iMac.
Eén van de ICT-mannen zei me dat de printer mijn wachtwoord moet kennen maar kon me verder ook niks vertellen.
Wie kan me wat wijzer maken want met draad is alles OK.
Ik heb even gedacht dat de Wifi- functie van de laser het had begeven (iMac vindt hem ook niet) maar het zou toch wel een enorm toeval zijn dat hij net op dat moment had begeven.
Paul
Comment