Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Micorgolfoven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Micorgolfoven

Ik heb een PANASONIC NN-CS598SEPG met 4 functies: microgolf, grill, hetelucht en stoom, er zit GEEN draaiplateau in.
    Ben er zeer tevreden van, is wel duurder apparaat, perfect om quiche, cake of taart te bakken, ontdooien, enz... Zalig is het ontbreken van draaiplateau waardoor makkelijk proper te houden en geen risico op breken plateau!
    Opwarmen koude oven in stand hetelucht gaat snel.

Toestel is jarenlang geproduceerd en recentelijk vervangen door PANASONIC NN-CS894S.

Senn

Comment

Deze is het geworden.
      Zou morgen aankomen.

Comment

Hier meer dan 16 jaar een Whirlpool combi intensief en tevreden gebruikt voor van alles en nog wat, weinig voor microgolf en veel meer hetelucht en gril.

Nu een Samsung sinds enkele maanden die niet gebruikt wordt, wegens niet tevreden, hij vliegt er uit, nieuw of niet nieuw.

Comment

Wij hebben jaaaaren een combi-over gehad, micro golf en hete lucht in één dus.
          Komt hier nooit meer binnen. Voor onze nieuwe keuken die er binnen enkele weken komt hebben wij terug voor twee afzonderlijk ovens gekozen.
          Slechts één reden : de combi is binnenin vééééél te klein, een serieuze ovenschotel erin plaatsen kon je vergeten, daar hadden wij nooit aan gedacht toen we die combi kochten.
          Het was/is een Atag met bedieningspaneel aan de zijkant.
          Misschien zijn er combi's met het bedieningspaneel aan de bovenkant, waardoor je toch een ruime oven hebt binnenin, maar wij hebben dit voor de nieuwe keuken zelfs niet overwogen.
          Een ezel en dat stoten en die steen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Wij hebben jaaaaren een combi-over gehad, micro golf en hete lucht in één dus.
            Komt hier nooit meer binnen. Voor onze nieuwe keuken die er binnen enkele weken komt hebben wij terug voor twee afzonderlijk ovens gekozen.
            Slechts één reden : de combi is binnenin vééééél te klein, een serieuze ovenschotel erin plaatsen kon je vergeten, daar hadden wij nooit aan gedacht toen we die combi kochten.
            Het was/is een Atag met bedieningspaneel aan de zijkant.
            Misschien zijn er combi's met het bedieningspaneel aan de bovenkant, waardoor je toch een ruime oven hebt binnenin, maar wij hebben dit voor de nieuwe keuken zelfs niet overwogen.
            Een ezel en dat stoten en die steen ...
            wij hebben ons aan dezelfde steen gestoten... Hobbymatig waag ik me nogal graag aan pattiserie/gebak en zo'n combitoestel is idd zeer klein... ik denk er meer en meer aan om eens een extra oven aan te schaffen en die in de garage te plaatsen want ik ga niet speciaal een nieuw keuken aanschaffen. Bij de volgende keuken zullen het idd ook 2 separate toestellen worden , da's zeker.
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Ik heb er eentje gekocht met 35l binnenruimte, dat is zowat de grootste categorie.

Als ik aan het koken ben, dan mis ik soms een oven om op lage temperatuur te werken, iets warm te houden, borden te warmen etc.
              Dat zou met deze wel moeten lukken zeker.
              De andere oven is een topmodelleke van AEG met zo veel functies dat ik er amper de weg in vindt...

Enfin, het ding is besteld, ik laat wel weten of het lukt om er in te koken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Ik heb er eentje gekocht met 35l binnenruimte, dat is zowat de grootste categorie.

Als ik aan het koken ben, dan mis ik soms een oven om op lage temperatuur te werken, iets warm te houden, borden te warmen etc.
                Dat zou met deze wel moeten lukken zeker.
                De andere oven is een topmodelleke van AEG met zo veel functies dat ik er amper de weg in vindt...

Enfin, het ding is besteld, ik laat wel weten of het lukt om er in te koken.
                Met de bediening bovenaan zul je alvast meer ruimte hebben in de breedte wat van deze met bediening op de zijkant niet kan gezegd worden.

Die van ons heeft een inhoud van 30 liter en lijkt heel goed op deze http://www.magnetronreviews.nl/atag/...rowave-/specs/
                Last edited by Guest17; 27 mei 2015, 11:27.

Comment

Working...
                X