Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kredietkaart Visa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kredietkaart Visa

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik ben misschien té wantrouwig, want dit is nu net iets wat ik niet durf doen.
    Veronderstel dat die vraag van malafide personen komt, en je wijzigt je wachtwoord, dan hebben ze nu je nieuwe wachtwoord.....of heb ik het verkeerd ??
    Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar dan wel mijn kaart onmiddellijk laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd.
    Je paswoord veranderen doe je door zelf naar de adobesite te gaan en niet via een link in een mail. Dat gaat trouwens op voor alles waar een paswoord ingevuld moet worden. Gewoon zelf de url intypen.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Inderdaad, dit heb ik ook gedaan, zelf de url intypen zo kan je niet naar een andere website doorgestuurd worden.
      Ik was ook een beetje voorzichtig met de brief maar daar stond een belgisch telefoonnummer op en ook het echte nummer van cardstop.
      Bij het bellen naar dit nummer ging ik zeker mijn code niet geven maar dit was niet nodig, ik moest zelfs mijn kaartnummer niet doorgeven, gewoon de referentie op de brief. Kaart was direct geblokkeerd en 5 dagen later de nieuwe kaart in de bus.
      I love my D500

Comment

Wie heeft er nu al een nieuwe kredietkaart gekregen.
        Wordt die thuis toegestuurd of moet je naar een bank gaan?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Mijn nieuwe creditcard is op komst (met de post). Dit is gratis en thuisbezorgd.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Mijn nieuwe visakaart, was gratis en werd gratis naar thuis opgestuurd, maar je moet wel naar de bank om je eigen code in te voeren.
            Een nieuwe kaart komt namelijk met een nieuwe code.
            Groetjes

Comment

jrD2
              Djivan

Ok en bedankt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ook zo'n brief in de bus, heeft er 12 dagen over gedaan. Was ook maar gefrankeerd voor een zending binnen België.

En dat is het volk dat onze veligheid moet verzorgen. Ze kunnen nog geen brief correct frankeren.

Comment

Working...
                X