Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is gebeurd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het is gebeurd

Minoc Business Press, de uitgever van tijdschriften als Clickx en PC Magazine,
    is failliet verklaard door de rechtbank in Turnhout.
    Dat bevestigt managing director Diederik Vandewouer.
    Er is een curator aangesteld, die nu de gesprekken met potentiële investeerders
    gaat voortzetten om zo een doorstart mogelijk te maken.

Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Het is gebeurd

Jammer.
    Maar niet geheel onverwachts he. De verkoop van magazines zit al jaren in dalende lijn.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oops.
      29 personeelsleden die bang afwachten wat de toekomst zal bieden.
      "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
      Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Zie ook deze mededeling in het forum ...

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

De huidige gebeurtenissen hebben daarom geen fundamentele impact op het bestaan of de werking van Belgiumdigital.

De situatie vandaag ontstond niet onverwacht, en de Raad van Bestuur heeft dan ook al eerder de nodige initiatieven genomen om, indien en wanneer noodzakelijk, de continuïteit van de Belgiumdigital diensten (zoals het forum) te garanderen.

Spreekt elkaar wat tegen niet.
          Maar ik ken natuurlijk niet de relatie(s) die eventueel de werking zouden belemmeren of beïnvloeden
          Nu, ik hoef die ook niet te kennen

Wel jammer van dat mooie tijdschrift dat zou verdwijnen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Oops.
            29 personeelsleden die bang afwachten wat de toekomst zal bieden.
            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            ........................
            Maar ik ken natuurlijk niet de relatie(s) die eventueel de werking zouden belemmeren of beïnvloeden
            Nu, ik hoef die ook niet te kennen
            Wel jammer van dat mooie tijdschrift dat zou verdwijnen.
            Die personeelsleden zullen op dit ogenblik het grootste slachtoffer zijn.

Als "ervaringsdeskundige" weet ik wat het is. Twee maanden heel hard werken zonder loon, wegens geen geld meer.....
            Om daarna (!) een firmawagen, als enige (eigen) vervoersmiddel, voor de deur te staan hebben. Zonder eigenlijke "wettige" eigenaar, noch rechtsgeldige verzekering, te hebben.
            Dus kan je met een gebrek aan (2 maand) inkomen nog snel eventjes een auto kopen. Om in deze wereld te kunnen voortbestaan.
            Last edited by Skitch; 1 oktober 2013, 23:26.
            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Die personeelsleden zullen op dit ogenblik het grootste slachtoffer zijn.

Als "ervaringsdeskundige" weet ik wat het is. Twee maanden heel hard werken zonder loon, wegens geen geld meer.....
              Om daarna (!) een firmawagen, als enige (eigen) vervoersmiddel, voor de deur te staan hebben. Zonder eigenlijke "wettige" eigenaar, noch rechtsgeldige verzekering, te hebben.
              Dus kan je met een gebrek aan (2 maand) inkomen nog snel eventjes een auto kopen. Om in deze wereld te kunnen voortbestaan.
              Amai mijne frak...
              Ik moet nu denken aan inleveren, flexibiliteit, gewaarborgd loon, versoepeling van de ontslagregeling,
              vrije markt en andere economie, langer werken, minder verdienen voor hetzelfde werk, personeel ontslaan
              en nieuwelingen aanwerven en minder loon betalen enz. enz. enz.

Het internet wringt veel gelijkaardige media de nek om.
              Spijtige vaststelling maar het is zo.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Jammer en hopelijk kan het Belgiumdigital zonder hinder voortbestaan.

Het internet wringt veel gelijkaardige media de nek om.
                Spijtige vaststelling maar het is zo.
                ...maar misschien zal stilaan het tij keren want internet is ook niet alles... : soms tegenstrijdige informatie (vb ivm plantenkweekwijze of -snoeiwijze), meer en meer veiligheidsproblemen enz...

Aan de andere kant is er ook wel een overdaad aan publicaties en tijdschriften als je 't mij vraagt: kijk maar eens de "tijdschriftenmuur" in bvb Carrefour of zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                  ...maar misschien zal stilaan het tij keren want internet is ook niet alles... : soms tegenstrijdige informatie (vb ivm plantenkweekwijze of -snoeiwijze),
                  En in de boekjes gebeurt dit niet?
                  misinformatie komt in elk medium meervoudig voort...

verder denk ik dat het internet zoals het nu gekend is geen lange toekomst kan hebben,
                  ik vermoed dat er heel wat mogelijkheden zijn om te verbeteren (en vraag me niet hoe he )
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                    Jammer en hopelijk kan het Belgiumdigital zonder hinder voortbestaan.

...maar misschien zal stilaan het tij keren want internet is ook niet alles... : soms tegenstrijdige informatie (vb ivm plantenkweekwijze of -snoeiwijze), meer en meer veiligheidsproblemen enz...

Aan de andere kant is er ook wel een overdaad aan publicaties en tijdschriften als je 't mij vraagt: kijk maar eens de "tijdschriftenmuur" in bvb Carrefour of zo.
                    Absoluut juist
                    IMHO: massa verkwisting van papier.
                    Ik had vroeger een abonnement op een computertijdschrift maar in die tijd was er geen internet.
                    Voor mij is dat begonnen met MSN.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

't Is spijtig voor de mensen die er werkten. Het positieve is dat we twee fluttijdschriften minder hebben! Als je een beetje kennis van zaken hebt, dan was het snel duidelijk dat deze twee tijdschriften enorme lacunes hadden qua inhoud (gaande van grove fouten tot inhoudloze troep).

Tijd voor ander en vooral beter. Ik wens de werknemers snel ander werk.

V.
                      http://www.catchlight.be
                      Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                      https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Was oorspronkelijk een van de doelstellingen van Clickx magazine niet juist om het publiek bekend te maken met internet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                          Was oorspronkelijk een van de doelstellingen van Clickx magazine niet juist om het publiek bekend te maken met internet ?
                          Mogelijk maar eigenlijk weet ik het niet
                          Vond het wel een blad met een lage drempel
                          (waar ik niks op tegen heb trouwens)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

...
                            Vond het wel een blad met een lage drempel
                            (waar ik niks op tegen heb trouwens)
                            ook voor rolstoelers en kinderwagens.)(
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                            X