Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog iemand problemen met de mail op Skynet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog iemand problemen met de mail op Skynet?

Enkele weken geleden konden we ongeveer een halve dag niet bij de mail op Skynet, en het lijkt dat nu hetzelfde aan de hand is. Geen problemen met het internet, hoewel ik daarstraks weer dubbele posts kreeg hier op het forum.
    Nog iemand problemen? Ik probeerde eveneens via webmail van Skynet, maar kan daar evenmin onloggen. Interne fout is de boodschap, maar bij wie?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Re: Nog iemand problemen met de mail op Skynet?

Hier geen problemen. Noch met de POP3, IMAP of webmail van Skynet (gebruik ze alle 3...).
    Skynet heeft wel verschillende mailservers : dus het is niet omdat het bij mij werkt, dat er elders geen problemen kunnen zijn.
    Op de e-services kan je onder "mijn support" wel de netwerkstatus raadplegen. Misschien staat daar iets bij...
    Groeten,

Polleke

Comment

Hier ook geen problemen. Alles werkt naar behoren.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Bedankt, Polleke! Uitstekende tip om het via e-services/mijn support/netwerkstatus te zoeken. Vroeger vond ik dat veel vlotter.
        Any way, inderdaad problemen. Als ik via webmail probeer, krijg ik dit:

en als ik dan ga graven naar de netwerkstatus, dan is het inderdaad bingo:

Nu maar hopen dat "temporarily" geen eeuwigheid duurt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
        X