Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FB problemen!! HULP gevraagd!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FB problemen!! HULP gevraagd!!!

Hallo iedereen,

Sinds deze ochtend kan ik geen fb berichten meer sturen en of lezen naar / van vrienden.
    Wat kan ik hier zelf aan doen? En waar kan het aan liggen?
    Mensen die me willen bereiken via FB kunnen mij ook zo niet contacteren!

Hulp aub!!

Mvg,
    Anke

Re: FB problemen!! HULP gevraagd!!!

Ik heb ooit het probleem gehad dat ik naar 1 bepaalde persoon geen berichten kon sturen en zijn berichten niet toekwamen bij mij, het probleem was enkel tussen ons beiden.
    Na een mailtje te hebben gestuurd naar Mr. Facebook was het probleem 2 dagen later opgelost.

Comment

Okee, dankje! Maar 2 dagen is vrij lang eigenlijk hé? Ik heb dus ook men account al gedeactiveerd enz.. En op die mail van de deactivatie een mail terug gestuurd naar Mr. Facebook! Hopelijk lossen ze dit snel op... Want, pfff!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ankebol3 Bekijk bericht
        ... Maar 2 dagen is vrij lang eigenlijk hé? ...
        Ik schrijf dit met een glimlach op het gezicht. Geduld Anke, het kon allemaal erger zijn. Anders eens een Pidgin proberen of een ander multiprotocol chatprogramma. Mogelijks zal het ook hier niet mee lukken maar niet geschoten is altijd mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ankebol3 Bekijk bericht
          Ik heb dus ook men account al gedeactiveerd enz..
          Account desactiveren omwille van een communicatieprobleem , das wel een heel drastische 'oplossing' die eigenlijk helemaaal geen oplossing was...

mvg,
          2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
            Account desactiveren omwille van een communicatieprobleem , das wel een heel drastische 'oplossing' die eigenlijk helemaaal geen oplossing was...

mvg,

Ik had hem even gedeactiveerd om te zien of het probleem dan ging opgelost zijn...

Comment

te veel vriendschap verzoeken verstuurd??

hier ook al paar keer gehad voor een 30 dagen.
              nikon stuff

Comment

Working...
              X