Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet + Whop + Telefonie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet + Whop + Telefonie

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ok het is nu in orde.
    Ze mogen dat zoveel publiceren via de media als ze willen maar ik heb niks gehad
    Wel, ik heb toch iets gezien op tv maar ja, wat is dat he.
    Plus ik kijk naar geen reclame

Ik had er op gerekend dat ze mij zouden contacteren.
    Het zou ook AUTOMATISCH gebeuren maar er bewoog niks.
    Dus of ze dat nu 1000 keren tonen op tv of andere kranten....daar ben ik niets mee he
    Je zegt dat je een modem bent gaan afhalen. Dan is het toch op die moment dat jij zelf aangeeft dat je met die nieuwe modem ook een nieuwe formule wenst? Dan dient Telenet jouw toch hiervan niet op de hoogte te brengen?
    Met vriendelijke groet,
    Caltson
    Sander Photography Official website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
      Je zegt dat je een modem bent gaan afhalen. Dan is het toch op die moment dat jij zelf aangeeft dat je met die nieuwe modem ook een nieuwe formule wenst? Dan dient Telenet jouw toch hiervan niet op de hoogte te brengen?
      O ja, ik heb drie mails gehad intussen...
      Maar niks wat op Whop leek

Het Telenet-center waar ik het nieuwe modem heb gehaald is in de fout gegaan....niet ik.
      En dat is ook wat Telenet Mechelen mij vertelde.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        O ja, ik heb drie mails gehad intussen...
        Maar niks wat op Whop leek

Het Telenet-center waar ik het nieuwe modem heb gehaald is in de fout gegaan....niet ik.
        En dat is ook wat Telenet Mechelen mij vertelde.
        Als jij een nieuwe modem haalt, dient het Telenet Center het inderdaad voor jouw in orde te maken, tenzij je wilt betalen voor de modem natuurlijk.
        Enkel bij een upgrade van je abo van Expressnet naar Whop- of Whoppa is zo'n modemswap gratis.
        Met vriendelijke groet,
        Caltson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
          Als jij een nieuwe modem haalt, dient het Telenet Center het inderdaad voor jouw in orde te maken, tenzij je wilt betalen voor de modem natuurlijk.
          Enkel bij een upgrade van je abo van Expressnet naar Whop- of Whoppa is zo'n modemswap gratis.
          Je zegt het
          En intussen weer een mail gehad van Telenet.
          Voor Whop zal ik nu maandelijks 51,55 euro betalen.

Vroeger: 54,73 euro + 13,50 euro.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik heb dus ongeveer hetzelfde aan de hand hier.
            Heb altijd fibernet shake gehad en heb zelf online overgeschakeld naar whop, eind september.
            Ik zou dus volgens hun site 61 euro moeten betalen maandelijks.
            Nu krijg ik hier een factuur in mijn mail dat ik 70,5 euro moet betalen.
            Ja dat kan niet de bedoeling zijn.
            In de faktuur zie ik ook nergens een vermelding van whop, maar lijk alles appart aangerekend te zijn.
            Heb net een mailtje gestuurd, maar ik kan misschien beter bellen?

edit: ik maak wel geen gebruik van vaste telefonie. En ik ben dan ook niet dat pakket gaan afhalen om mijn telefonie in orde te brengen, ik heb dat niet nodig. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Ik heb dus ongeveer hetzelfde aan de hand hier.
              Heb altijd fibernet shake gehad en heb zelf online overgeschakeld naar whop, eind september.
              Ik zou dus volgens hun site 61 euro moeten betalen maandelijks.
              Nu krijg ik hier een factuur in mijn mail dat ik 70,5 euro moet betalen.
              Ja dat kan niet de bedoeling zijn.
              In de faktuur zie ik ook nergens een vermelding van whop, maar lijk alles appart aangerekend te zijn.
              Heb net een mailtje gestuurd, maar ik kan misschien beter bellen?

edit: ik maak wel geen gebruik van vaste telefonie. En ik ben dan ook niet dat pakket gaan afhalen om mijn telefonie in orde te brengen, ik heb dat niet nodig. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
              Ik denk dat daar inderdaad het probleem zit, Whop en Whoppa zijn formules die enkel alles in 1 pakket hebben zitten. Dus Internet + DigiTV + Telefoon. Heb je geen Telefoon, dan kun je geen Whop of Whoppa hebben. Dan wordt alles individueel aangerekend en kun je niet rekenen op de Whop of Whoppa korting.

Voor Internet 60 + DigiTV zou je dan normaal aan een prijs van 69.90 EUR zitten volgens de prijzen op de Telenet website.

En het Whop pakket, inclusief telefoon dus, komt op 61.45 EUR volgens hun website. (Indien je dus enkel 1 Digicorder huurt. Per extra digicorder komt er 8.20 EUR bij.)
              Last edited by Rudy Mas; 12 oktober 2013, 12:53.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Het is inderdaad zo dat de All-in-One formule je recht geven op een combinatievoordel, waardoor je uiteindelijk minder betaald dan bv. enkel 2 diensten te nemen.
                Met vriendelijke groet,
                Caltson

Comment

Dit is idd het probleem. Zolang je je telefonie niet in orde brengt komt in ons programma de whop of whoppa niet in orde en krijg je je combinatievoordeel niet.

Bij Telenet is het eigelijk enorm simpel geworden.

Whop is Max €61,45 ( afhankelijk van je woonplaats) en Whoppa is max €71,70.

Uiteraard zonder eventueel een extra digibox/corder, rex rio etc...

Indien je twijfelt mag je mij altijd een pm sturen met je klantnummer en kijk ik het eens na voor u

Uw Telenet center medewerker

Sent from my iPhone 5S using Tapatalk

Comment

Ik versta eigenlijk niet zo goed waarom sommige mensen geen vaste telefoon meer in huis willen,
                    kost je in veel gevallen helemaal niets, en voor véélbellers zoals wij (ongeveer 20 uur per maand), met een toeslag van 5€ bel je dan en nacht
                    gratis, na 16 uur en vóór 8 uur ook naar gsm en naar EU buitenlandse nummers.
                    Wij betalen iets van 106€ inbegrepen huur digicorder, vaste telefoon met opleg gratis bellen, kabel, Whoppa snelheid, en twee King abbo's.

Comment

Wordt die Whop altijd automatisch aangeboden als je die 3 diensten hebt ? Was gisteren bij iemand die onlangs is overgeschakeld van Belgacom naar telenet en die betaalt een stuk meer dan die Whop. Veel bellen doet hij niet, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens Telenet zou dat automatisch in orde komen, maar het is nu toch al enkele maanden hetzelfde...
                      Hier heb ik toch ook een vaste telefoon. En die heeft toch al goed dienst gedaan... Zo goed, dat mijn GSM me jaarlijks 10 euro kost... (dat is de goedkoopste herlaadbeurt die "goed" is voor een jaar...).
                      Last edited by polleke_cgc; 13 oktober 2013, 11:27.
                      Groeten,

Polleke

Comment

Ik vermoedde al dat het daarom zou zijn.
                        Dus ik moet eerst mijn telefonie in orde brengen.
                        Maar ik heb eigenlijk helemaal geen vaste telefoon nodig.
                        Kan dat niet handmatig op whop gezet worden zonder dat ik een telefoon moet kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Ik versta eigenlijk niet zo goed waarom sommige mensen geen vaste telefoon meer in huis willen,
                        kost je in veel gevallen helemaal niets, en voor véélbellers zoals wij (ongeveer 20 uur per maand), met een toeslag van 5€ bel je dan en nacht
                        gratis, na 16 uur en vóór 8 uur ook naar gsm en naar EU buitenlandse nummers.
                        Wij betalen iets van 106€ inbegrepen huur digicorder, vaste telefoon met opleg gratis bellen, kabel, Whoppa snelheid, en twee King abbo's.
                        Ik wil dat niet omdat ik geen dingen moet hebben die ik niet gebruik.
                        En ik wordt ook niet graag dingen opgedrongen.
                        Op m'n gsm bel ik ook gratis, het enige wat ik eventueel betaal is dataverkeer.
                        En daarbij ben ik geen grote beller, ik hoef niet te bellen naar het buitenland etc.

Nu zie ik mij al verplicht om een telefoon aan te schaffen, naar een telenet center te gaan om dat pakket af te halen en die dingen te installeren.
                        Om daarna de telefoon stof te laten vangen. Allemaal nutteloos tijdverlies.
                        Groetjes,
                        Dominic

Comment

Ben ook overgegaan naar Whop ondanks dat ik een gratis telefoonlijn heb van Belgacom betaald door me werkgever. Heb nu een lijn van Telenet en nummer die ik enkel maar moet aansluiten op de modem.
                          Dus zit het nu inbegrepen in mijn abonnement maar niet in gebruik en bespaar ik met de overstap vijf euro.
                          Dus is het eigenlijk maar een telefoonlijn dat bestaat op papier en niet in gebruik is.

Gr, Daniel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                            Ik vermoedde al dat het daarom zou zijn.
                            Dus ik moet eerst mijn telefonie in orde brengen.
                            Maar ik heb eigenlijk helemaal geen vaste telefoon nodig.
                            Kan dat niet handmatig op whop gezet worden zonder dat ik een telefoon moet kopen?

Ik wil dat niet omdat ik geen dingen moet hebben die ik niet gebruik.
                            En ik wordt ook niet graag dingen opgedrongen.
                            Op m'n gsm bel ik ook gratis, het enige wat ik eventueel betaal is dataverkeer.
                            En daarbij ben ik geen grote beller, ik hoef niet te bellen naar het buitenland etc.

Nu zie ik mij al verplicht om een telefoon aan te schaffen, naar een telenet center te gaan om dat pakket af te halen en die dingen te installeren.
                            Om daarna de telefoon stof te laten vangen. Allemaal nutteloos tijdverlies.
                            100% gelijk, maar ik ken mensen die uit princiepe niet naar een gsm willen bellen, gewoon omdat het bij de meeste abbo's
                            nog steeds véél duurder is dan van vast naar vast.
                            Telefoongebruik is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik weet één ding zeker, als je als zelfstandige géén vaste lijn hebt,
                            is dan niet ten gunste van bepaalde klanten, gewoon uit reden van bovenstaande.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              100% gelijk, maar ik ken mensen die uit princiepe niet naar een gsm willen bellen, gewoon omdat het bij de meeste abbo's
                              nog steeds véél duurder is dan van vast naar vast.
                              Telefoongebruik is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik weet één ding zeker, als je als zelfstandige géén vaste lijn hebt,
                              is dan niet ten gunste van bepaalde klanten, gewoon uit reden van bovenstaande.
                              Ja dat kan best zijn, maar als mensen niet naar een gsm nummer willen bellen, dan is dat hun probleem.
                              Ik ben bereikbaar als het nodig is en ik kan bellen.
                              Voor een zelfstandige ligt dat natuurlijk heel anders.
                              Groetjes,
                              Dominic

Comment

Erg klant vriendelijk is dit niet natuurlijk.
                                Last edited by Cois; 13 oktober 2013, 16:57.
                                mvg FrançoisVM
                                Canon 7D

Comment

Working...
                                X