Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rex & Rio (Telenet)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rex & Rio (Telenet)

Ik heb net gezien dat Telenet de informatie van hun nieuwe pakketten hebben toegevoegd aan de digicorder TV-shop.

Na het bekijken van wat ze aanbieden via deze formules, moet ik eerlijk bekennen dat ik niet onder de indruk ben.

Voorlopig zie ik mij zeker niet overstappen naar één van deze formules, want de films die ze aanbieden zijn te oud, en de series die er inzitten zijn niet de series die ik zou bekijken. Het nieuwe Amerikaanse TV seizoen start volgende week. Dus over enkele weken zal ik definitief weten of de series die ik zou willen bekijken via hun, ook daadwerkelijk door hun zullen worden aangeboden. Maar ik betwijfel het ten zeerste.

Tja, dan blijf ik voorlopig toch maar bij mijn Plus Pakket tot ze die volgend jaar opdoeken. Spijtig genoeg zitten de zenders die ik geregeld bekijk wel in het nieuwe duurste pakket. Dus zou ik daar willen naar verder kijken, dan ben ik er weer aan voor de moeite.

In ieder geval. Als Telenet zegt dat ze naar hun klanten hebben geluisterd, dan ben ik toch niet één van die klanten.
    Last edited by Rudy Mas; 23 september 2013, 10:42.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Re: Rex & Rio (Telenet)

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Na het bekijken van wat ze aanbieden via deze formules, moet ik eerlijk bekken dat ik niet onder de indruk ben.

In ieder geval. Als Telenet zegt dat ze naar hun klanten hebben geluisterd, dan ben ik toch niet één van die klanten.
    Zo denken wij er ook over.
    Wij zijn klanten bij Prime, voor 3,40€ meer betalen dan nu krijgen wij dan de zenders van Rex er bij.(Rio)
    Maar bij Rex zitten al zenders bij die wij nu inbegrepen hebben bij de huur van onze HD digicorder.
    History Channel en Travel Channel bv bestaan al in HD, maar bij Telenet geven ze nog de gewone versie.
    Wij zouden liever betalen voor minder zenders.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

Re: Rex & Rio (Telenet)

Rex & Rio verschilt voornamelijk op het feit dat er een groot stuk 'on-demand' inbegrepen zit in de prijs. Waar je vroeger enkel betaalde voor de themazenders (buiten Prime, die had al een à la carte sectie), kan je nu met Rex & Rio kiezen uit een groot aantal films en series die daarbovenop ook wel vaak geupdated worden.
      Met vriendelijke groet,
      Caltson
      Sander Photography Official website

Comment

Working...
      X