Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik ben er 2 jaar terug nog eens geweest, voor het eerst sinds mijn prille kindertijd, en sinds dan is elke reden goed om er weg te blijven...
Mocht een privé-persoon dieren houden in dergelijke kleine, gekunstelde ruimtes, men zou hem aanklagen bij de dierenbescherming.
Had nog effe gewacht, en naar Pairi Daiza geweest. Die zullen tenminste echte panda's hebben
Hier ben ik ook mee akkoord. Ik zou ook de voorkeur geven aan Pairi Daiza ( en in tweede instantie Planckendael), maar een gratis inkomticket is meegenomen.
Alleen spijtig dat een dagje Pairi Daiza zo vermoeiend is ( maar zeker de moeite waard). De lange treinrit zorgt ervoor dat ik er tegen op zie om dit jaar nog te gaan.
Brugelettes. Check even op Google maps. Vanuit de Turnhoutse Kempen is het een autorit van ongeveer 2 uren. Met de trein ongeveer 3 uren. Enkele rit wel te verstaan.
Maar.......... het loont wel de moeite.
Paira Daiza is super, wij gaan elk jaar. Voor ons is het een uurtje rijden vanuit het verre West-Vlaanderen
Planckendael is ook leuk, doen we altijd met de trein en dan met de boot, vinden de kids leuk.
De zoo vind ik niet slecht, maar ik vind ook dat de dieren er te weinig ruimte hebben. Ze zullen wel goeie wetenschappelijke programma's en ondersteuning hebben (ik geloof dat ze samenwerken met London zoo), maar het park zelf vind ik niet zo super. (Denk dat alleen de Antwerpenaren de zoo super vinden )
Comment