Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voila...iOS 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Voila...iOS 7

    Batterijduur is inderdaad afhankelijk van wat er allemaal aanstaat. Via iCloud kan je één en ander afzetten dat volgens mij nogal wat energie opslorpt. Hier op een uitzondering na, meestal maar 1 dag autonomie.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #32
      Re: Voila...iOS 7

      Bij mij staat de bleutooth nooit aan.Ik heb mijn locatie voorzieningen drastisch verminderd en de berichtgevingen allemaal dicht gezet en alleen de hoogstnodige.
      Als ik mijn Tom Tom op zet dan staat mijn 3G ook af.
      3G gaat wel degelijk naar beneden als die op staat. Mja als ik dan op de Vespa of in de auto zit dan blijft hij gewoon stabiel met 3G aan maar laad ook niet verder op.
      De equalizer staat oof op normaal bij mij want das nog zoiets wat batterijen vreet.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #33
        Re: Voila...iOS 7

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Je kan het beste na de ios update even de iphone helemaal leeg laten en dan helemaal opladen. Naar het schijnt doet de batterij het dan beter. Allesinds voor de 4s.
        Ga ik ook eens proberen.
        Wifi opzetten gaat ook sneller dan voeger, met het bedieningspaneel.( vanonder naar boven swipen )
        Dat hadden ze voor het mobiele internet ook zo moeten doen of kunt ge daar zelf iets aan veranderen aan het bedieningspaneel.?
        Last edited by Cois; 24 september 2013, 10:44.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #34
          Re: Voila...iOS 7

          Iphone 4S met ios7 ondertussen. Installatie zonder problemen, en alle apps werken nog.
          Uiterlijk is wennen, maar dat duurt maar een paar dagen. Ik ben tevreden

          Comment


          • #35
            Re: Voila...iOS 7

            iOS7??? Al maanden gaat de halve wereldbevolking er plat op de buik voor.
            Wat mij betreft na een weekje gebruik: een hoop gebakken lucht of (zoals ze in 't Vloms zeggen); een scheet in een fles .
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #36
              Re: Voila...iOS 7

              Hoewel de apple producten doen wat ze moeten doen en ik een tevreden gebruiker ben, zijn ze overprijsd en overroepen.

              Comment


              • #37
                Re: Voila...iOS 7

                De enige grote meerwaarde tot nu toe is het scherm dat je krijgt als je van onder naar boven scrolt ( zaklamp, bluetooth instellen, beeldhelderheid). Wat ik echt verschikkelijk vind is de nieuwe kalender. Helamaal niet meer praktisch in gebruik...

                Comment


                • #38
                  Re: Voila...iOS 7

                  En "gelukkig" is er dit nog:

                  Comment


                  • #39
                    Re: Voila...iOS 7

                    Ik snap weer die ganse heisa niet.
                    Ik heb 2 devices, iphone 5 en ipad mini, beide perfekt geupgraded. Geen problemen. Accu gaat evenlang mee.
                    Geen batterijproblemen, ik zet nooit iets af, kom altijd een dag toe. Laad elke nacht.
                    Als je dingen afzet, verlies je ofwel funktionaliteit, ofwel gebruiksgemak.

                    Wat is het probleem?

                    Comment


                    • #40
                      Hallo,

                      Hier ook geen enkel batterijprobleem op een 4 ...

                      Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #41
                        Re: Voila...iOS 7

                        Hier ook tevreden, het is even wennen, maar ik vind het nu reeds beter dan vorige.
                        De manier van onlangs gebruikte apps verwijderen vind ik een meerwaarde alsook
                        het snelmenu om zaklamp, bluetooth, beeldhelderheid, wifi enz. aan en uit te zetten.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Voila...iOS 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          alsook
                          het snelmenu om zaklamp, bluetooth, beeldhelderheid, wifi enz. aan en uit te zetten.
                          Alleen spijtig dat je daar zelf niets kunt aanwijzigen, want ik zou naast wifi ook het mobiele netwerk kunnen aan en uitzetten in het snelmenu.
                          Last edited by Cois; 27 september 2013, 18:02.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #43
                            Re: Voila...iOS 7

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                            Alleen spijtig dat je daar zelf niets kunt aanwijzigen, want ik zou naast wifi ook het mobiele netwerk kunnen aan en uitzetten in het snelmenu.
                            Idd.. Het enige waar ze blijkbaar niet aan gedacht hebben.
                            Maar ze hebben het wel juist ondere de eerste pagina gezet wat ik dan weer een verbetering vind...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #44
                              Re: Voila...iOS 7

                              Zijn wat problemen mee, maar goed, da's met alles zeker als het net released wordt? Al bij al een nette update, al vind ik sommige dingen toch iets moeilijker vinden dan eerst.
                              Met vriendelijke groet,
                              Caltson
                              Sander Photography Official website

                              Comment


                              • #45
                                Re: Voila...iOS 7

                                Oorspronkelijk geplaatst door Caltson Bekijk bericht
                                Zijn wat problemen mee, maar goed, da's met alles zeker als het net released wordt? Al bij al een nette update, al vind ik sommige dingen toch iets moeilijker vinden dan eerst.
                                en ondertussen is er de 7.0.2 al ....
                                grts Peter
                                BD1754BE / Body & glass

                                Comment

                                Working...
                                X