Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

0475/151230. Wie herkent dit GSM-nummer?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 0475/151230. Wie herkent dit GSM-nummer?

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Bedankt voor de info, Philippe.
    Ik regel het even.
    Dat vroeg ik je reeds in #6
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Dat vroeg ik je reeds in #6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        Ik word zelf opgebeld door dit nummer!!

Het spijt me als ik het niet begrijp...
        ik heb Proximus en ja de voicemail belt me als er iemand een bericht heeft achtergelaten op mijn voicemail...
        Oplossing: je voicemail beluisteren
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

De 1230 is uw voicemail, en het klopt, je wordt gebeld door uwen voicemail die je wil zeggen "hé je hebt een bericht!". Bon. Je kan die voicemail herinstellen door gratis te bellen naar 1231.
          Goed luisteren naar de menu's en op de juiste nummers drukken. In één van de menu's - vraag me niet hetwelke - kan je kiezen "de manier waarop je wil verwittigd worden van een bericht in uw voicemail".
          Je kiest daar "via bericht". Voila en die vreemde 0475/151230 zal je nooit meer bellen. En dan krijg je terug SMS'en zoals vroeger.
          ;-)

PS: en jawel, je hebt het juist ingeschat: Proximus is inderdaad een onverlaat die snel geld wil verdienen, maar alleen niet op deze manier, al die oproepen van en naar 1230 en 1231 zijn gratis en voor niets.
          There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
          | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |

Comment

Hey juppekes

Een paar nachten geleden ben ik drie keer opgebeld door dat nummer, telkens met perfect een uur er tussen.

Het rare is dat ik geen abonnement heb bij proximus maar wel bij Orange???

Ik heb dan eens terug gebeld naar dit nummer en kreeg enkel te horen, dat iemand mij gebeld heeft en dat ik mijn telefoonnummer moest invoeren om het bericht te beluisteren.
            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              dat ik mijn telefoonnummer moest invoeren om het bericht te beluisteren.
              Da's wel vreemd aangezien het bericht naar je nummer werd gestuurd en dus al bekend is.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Working...
              X