Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer ben ik nu een "grootverbruiker" ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wanneer ben ik nu een "grootverbruiker" ???

Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 159,27 GB en 617,01 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

Ja, maar wat is het nu ? Want tussen 159 GB en 617 GB is er een groooooooooot verschil imho.....
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Wanneer ben ik nu een "grootverbruiker" ???

Vanaf 159,27 GB
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Toch eens deze recente (2 weken oude) discussie lezen: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...er-466663.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 159,27 GB en 617,01 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

Ja, maar wat is het nu ? Want tussen 159 GB en 617 GB is er een groooooooooot verschil imho.....
        Eenvoudig: verbruik je ALLE data op drukke ogenblikken (in rood op de "kleurenboek") dan ga je op smalband vanaf 159 GB, gebruik je ALLE data op rustige momenten (als iedereen slaapt) dan kan je tot 617GB gaan voor he grootverbruiker bent. Gebruik je zowel in drukke als rustige momenten dan is het "ergens tussenin".
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Dan prefereer ik toch de manier van belgacom : daar speelt het gewoon geen rol. Er is wel 1 dommigheid : vanaf 650 GB/maand moet je downloadruimte "bijkopen", maar dat is met een comfort en maxi pack gratis...
          Groeten,

Polleke

Comment

Jullie woningen staan volgepropt met NAS-sen en harde schijven voor honderden of duizenden Terabytes om al dat gedownloade te bewaren ???
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Jullie woningen staan volgepropt met NAS-sen en harde schijven voor honderden of duizenden Terabytes om al dat gedownloade te bewaren ???
              Sinds wanneer moet data bewaard worden. Youtube HD genereert redelijk wat traffic en neemt geen HD ruimte.
              Voor de rest is "the cloud" ook een slokop aan't worden.
              En dan is er nog IPTV

Maar we vallen in herhaling, alles werd al in een andere thread gezegd.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Bedankt voor de info.
                Het fijne aan heel de zaak is, dat er haast geen 'daluren" bestaan....
                Ergens tussen 2 uur en 5 uur in de ochtend.....
                Tja, zo ben je al vlug een "grootverbruiker".

Eigenlijk is Telenet alleen goed voor bakkers.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Wij zitten hier op meer dan 2000gb per maand , mijn laptop alleen al 150gb. Dat is wel inculsief onze server.
                  Ik zou eens moeten kijken als je daar extra voor moet betalen (ik doe de betalingen niet).

Comment

Ik krijg dat ook maar enkel als ik de 380 gig overschrijd dan heb ik nog 20 te gaan.
                    Het kost niks meer maar de snelheid gaat omlaag als ik erover ga
                    Stom he dat er nog altijd een data limit word opgelegd hier.

Comment

Working...
                    X