Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help: welke radio/mp3 speler of radio met usb stick ingang in wagen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke radio/mp3 speler (sd cardslot of usb) ? Marquant MCR-1254 slechte reviews

Het zou wel makkelijk zijn als de plaatsing gratis is, bij Auto 5 vragen ze €25 en het moet zelfs bij hen aangekocht zijn

Zou dit zelf te doen zijn ? Heb al lade onder autoradio uitgehaald en kan er al bij, vooraan zitten er wel precies 4 gaatjes, in elke hoek ééntje.
    Misschien is dit met een speciale sleutel ofzo eruit te krijgen, zal nog eens proberen morgen

Comment

Re: Welke radio/mp3 speler (sd cardslot of usb) ? Marquant MCR-1254 slechte reviews

Heb hem zelf geplaatst zonder ervaring, wel moeten een maat bellen dat er een zekering gesprongen was want kon niet meer starten, maar was snel in orde
      Enige probleem is dat m'n klok/datum niet meer werkt op het bord (wel nog de aftellen van aantal km's voor te tanken).
      In de Peugeot garage konden ze dit enkel fixen als ik m'n vorige autoradio zou meebrengen, maar zou beter wachten tot na het winteruur zei hij, ik zie het niet echt zitten elk jaar terug te keren met ander uur

Het kon wel gefixt worden met een transformator, maar die koste €40-€50 (en mijn Autoradio met MP3/USB/Bluetooth carkit koste maar €50 ) dus laat ik het zo.
      Zal wel ergens een lcd horlogetje van minieme afmetingen vinden om op het schermpje te plakken net over het flikkerende uur

Comment

Moderator Note: Omdat je -nauwelijks een maand geleden, een soortgelijk draadje begonnen bent, heb ik je twee topics samengevoegd, kwestie van alle informatie op dezelfde plaats te houden.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Working...
        X