Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog hoop voor SHOOT....?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog hoop voor SHOOT....?

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: nog hoop voor SHOOT....?

"Via Minoc Business Press in Belgie geeft HUB de volgende merken uit: Shoot, PC Magazine, FWD, SBS, ZDNET.be, Clickx en IT" staat op de site van HUB Uitgevers. Zij zijn dus niet rechtstreeks uitgevers van Shoot, maar geven dit uit in opdracht van Minoc en daarom denk ik niet dat de uitgave van Shoot gevaar loopt,hé!?
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ik denk dat het moeilijk is voor iedere gedrukte publicatie, die zijn eigelijk van een verleden tijd.
      Informatie, Up to date informatie kan je nooit van een tijdschrift krijgen, als het blad gedrukt is, is het nieuws al koud !

MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Ik denk dat het moeilijk is voor iedere gedrukte publicatie, die zijn eigelijk van een verleden tijd.
        Informatie, Up to date informatie kan je nooit van een tijdschrift krijgen, als het blad gedrukt is, is het nieuws al koud !

MVG, Jeff C.
        dit is maar al te waar, en ik moet eerlijk zeggen: mijn dagelijkse krant lees ik digitaal, geen papieren versie hier....
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
          dit is maar al te waar, en ik moet eerlijk zeggen: mijn dagelijkse krant lees ik digitaal, geen papieren versie hier....
          Doe ik ook.
          En géén stapels papier meer in huis.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Doe ik ook.
            Maar ik ben een verzamelaar. Ik verzamel inkomtickets, postkaartjes en ja ook het Shoot magazine op papier. Ik weet dat het niet milieuvriendelijk is maar toch... ik lees ook liever een ouderwetse krant op papier dan op tablet of smartphone... ben ik de enige maar ja men kan de vooruitgang toch niet tegenhouden... jongens ik word oud

Comment

Een papieren krant en een papieren magazine zijn imho onontbeerlijke benodigdheden bij het ontbijt.
              Zelfs als je er vroeger moet voor opstaan.
              ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Een papieren krant en een papieren magazine zijn imho onontbeerlijke benodigdheden bij het ontbijt. ...
                Op voorwaarde dat je het ontbijt zelf gemaakt hebt.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                  Na ongeveer 25 jaar een papieren krant te hebben gehad, ben ik sedert een paar maanden overgeschakeld naar de digitale versie.
                  Ik heb van mijn hart een steen moeten maken om het abonnement te kunnen op zeggen, maar ik moet zeggen dat het tamelijk vlug went.
                  Ik heb er niks mee bespaard, want de krant kostte ongeveer 20 euro per maand, en ik heb in de plaats het voetbal abo van telenet genomen voor ongeveer dat bedrag .
                  Ik mis de papieren versie helemaal niet meer.
                  Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    Maar ik ben een verzamelaar. Ik verzamel inkomtickets, postkaartjes en ja ook het Shoot magazine op papier. Ik weet dat het niet milieuvriendelijk is maar toch... ik lees ook liever een ouderwetse krant op papier dan op tablet of smartphone... ben ik de enige maar ja men kan de vooruitgang toch niet tegenhouden... jongens ik word oud
                    Voor mij is het gewoon het praktische.
                    Ouderwets ben ik sowieso

Ik ga niet meer met kilo's papier slepen.
                    Shoot bewaar ik nog.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Voor mij mogen ze SHOOT stopzetten met uitgeven.
                      Het is gewoon geen goed blad. En redelijk duur voor wat het maar is.
                      Als er al eens een test in staat dan is die altijd rooskleurig ingekleurd terwijl een werkelijk objective critische stem duidelijk ontbreekt.

Die mimoc had ik het ook al niet voor want als je een abonnement op shoot wou nemen dan verklaar je impliciet dat ze jou gegevens mogen doorverkopen aan derden. Je kan nadien wel verzet aantekenen maar het kwaad is dan al geschied. Daarom heb ik ook nooit een abo willen afnemen en de kat uit de boom blijven kijken.

Met de laatste uitgaven was voor mij slecht leesvoer en deed voor mij de deur dicht.
                      Byebye shoot. -1 klant en zo gaan er nog wel over denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                        Voor mij mogen ze SHOOT stopzetten met uitgeven.
                        Als er al eens een test in staat dan is die altijd rooskleurig ingekleurd terwijl een werkelijk objective critische stem duidelijk ontbreekt.

Die mimoc had ik het ook al niet voor want als je een abonnement op shoot wou nemen dan verklaar je impliciet dat ze jou gegevens mogen doorverkopen aan derden. Je kan nadien wel verzet aantekenen maar het kwaad is dan al geschied. Daarom heb ik ook nooit een abo willen afnemen en de kat uit de boom blijven kijken.

Met de laatste uitgaven was voor mij slecht leesvoer en deed voor mij de deur dicht.
                        Byebye shoot. -1 klant en zo gaan er nog wel over denken.
                        Waar vind je nog betrouwbare, objectieve reviews?
                        't zijn toch allemaal potentiële klanten omwille van de eventuele publiciteit.

Hier op BD kan je nog iets interessants of betrouwbaars vinden
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Doe ik ook.
                          kost trouwens twee keer geld ... de aanschaf en de afschaf .... (papierophaling)
                          grts Peter
                          BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            ......
                            .
                            krijg het blad hier gratis bij lidmaatschap BD.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                              Een papieren krant en een papieren magazine zijn imho onontbeerlijke benodigdheden bij het ontbijt.
                              Zelfs als je er vroeger moet voor opstaan.
                              Probeer is een ontbijt met de iPad, dat werkt even goe !
                              alleen geen koffie op morsen hé.
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                              X