Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YOUTUBE-filmpjes laden zooooooooo traag en stotteren daarna! Iemand DE oplossing?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• YOUTUBE-filmpjes laden zooooooooo traag en stotteren daarna! Iemand DE oplossing?

Vroeger kwamen die flmpjes vloeiend de huiskamer binnen, ook draadloos, ook in HD.
    Nu...met horten en stoten en na lang wachten...
    Ondanks die "verdubbelde snelheid" van Telenet sedert hun Whoopapa-lancering. (die hier natuurlijk niks ter zake doet, ik weet het wel)

Maar, en nu komt het: heeft iemand de ultieme oplossing hiervoor?
    Zelf de DNS-server kiezen ipv. automatisch, werkt alvast niet!

Re: YOUTUBE-filmpjes laden zooooooooo traag en stotteren daarna! Iemand DE oplossing?

Ik heb sinds gisteren ook trage YouTubes.
    Vandaag lopen ze soms helemaal vast.
    Sommige filmpjes gaan vanzelf terug in de laagste resolutie.
    Eigenlijk een beetje van alles wat met Google te maken heeft is sinds gisteren vertraagd.

heeft iemand de ultieme oplossing hiervoor?
    Een goed boek?
    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Re: YOUTUBE-filmpjes laden zooooooooo traag en stotteren daarna! Iemand DE oplossing?

Hier ook verschrikkelijk trage Youtube...
      Ook sinds gisteren. Ik dacht dat het lag aan mijn wifi, maar de speedtest geeft 50mb/s.

Comment

Belgacom ?
        - Photography made me look at things differently -

Comment

Ach jongens....
          Dan zal ik maar niks meer vragen zeker...

Comment

http://www.zdnet.be/article/151414/r...r-van-youtube/

Comment

En dat noemen we dus "bruikbare informatie".
              Bedankt Magical Taz.
              En het werkt nog ook!
              Ik had op ZDnet ook al gezocht, maar toen stond er blijkbaar nog niks.

Comment

Working...
              X